مژده خبر- گزیده‌ای از داغ ترین خبرهای ۲۴ساعت اخیر را با هم می‌خوانیم.

حمایت روزنامه آمریکایی از تحریم رژیم صهیونیستی

🔹هیئت تحریریه روزنامه آمریکایی هاروارد کریمسون از جنبش جهانی تحریم رژیم صهیونیستی و لغو سرمایه‌گذاری در فلسطین اشغالی اعلام حمایت کرد.
🔹️”هاروارد کریمسون” تنها روزنامه چاپ شده در شهر کمبریج در ایالت ماساچوست است. این روزنامه که متعلق به دانشگاه معروف هاروارد است، از سال ۱۸۳۴ منتشر می‌شود.
🔹روزنامه مذکور در سرمقاله خود به طور کامل از تحریم رژیم صهیونیستی اعلام حمایت کرد.
🔹️هاروارد کریمسون همچنین از کمیته همبستگی با فلسطین در دانشگاه هاروارد که یک جنبش دانشجویی حامی فلسطین است، اعلام حمایت کرد.
🔹شورای تحریریه این روزنامه در یادداشتی اعلام کرد: مفتخریم که سرانجام از جنبش تحریم “اسرائیل” اعلام حمایت کردیم و همه را به انجام این کار دعوت می‌کنیم.
.
.
سفره مردم به لطف تدابیر حکیمانه آقایان هر روز بزرگ تر از دیروز/ خداحافظی قشر فقیر جامعه با یک غذای دیگر؛ ماکارونی رسما گران شد

🔹براساس اعلام رئیس سازمان حمایت و مصوبه کارگروه تنظیم بازار محصولات کشاورزی، قیمت ماکارونی ۵۰۰ گرمی ۱۷ هزارتومان، ۷۰۰ گرمی ۲۴ هزارتومان و ۱۰۰۰ گرمی ۳۴ هزارتومان خواهد شد.
.
.
۸۵ درصد دانشجویان از سلامت کامل روانشناختی برخوردارند/ استقرار آمبولانس در برخی دانشگاه‌ها

🔹مدیرکل مرکز مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان، با اعلام استقرار آمبولانس در برخی دانشگاه‌های فاقد درمانگاه و پزشک گفت:

🔹طبق رصد انجام شده ۸۵ درصد دانشجویان از سلامت کامل عمومی روانشناختی برخوردارند اما به این معنا نیست که هیچ مشکلی نداشته باشند و نیاز به پیگیری‌های مشاوره‌ای دارند.
.
.
اسرائیل: روز قدس شاهد حملات شدید سایبری بودیم

رئیس شبکه سایبری رژیم صهیونیستی:
🔹هفته گذشته فضای سایبری اسرائیل شاهد شدیدترین حملات بود.

🔹حملات از نقطه خاصی از جهان انجام نگرفته بلکه از نقاط مختلف جهان سامان داده شده است و اکثر آنها نیز با هدف آگاه‌سازی مردم و افزایش خشم افکار عمومی علیه اسرائیل به انجام رسید.

برخی از این حملات منجر به تخریب شماری از سایت‌های اسرائیلی شده است.
.
.
فائو: تورم ماهانه مواد غذایی در جهان رکورد زد

🔹آخرین گزارش سازمان خواروبار و کشاورزی ملل متحد نشان می‌دهد که شاخص قیمت مواد غذایی در مارس ۲۰۲۲ به طور میانگین ۱۵۹.۳ واحد بوده که ۱۷.۹ واحد (معادل ۱۲.۶ درصد) نسبت به ماه فوریه افزایش داشته که جهشی عظیم و رسیدن به بالاترین سطح از زمان آغاز آن در سال ۱۹۹۰ را تجربه کرده است.
🔹روغن‌های نباتی، غلات و گوشت بیشترین افزایش را تجربه کرده‌اند و شکر و لبنیات نیز افزایش قابل توجهی داشته‌اند.
.

خرید شیرخشک به‌جای زندان

🔹رئیس دادگستری کرمانشاه: در فروردین حدود ۵۴۶ رأی مجازات جایگزین حبس صادر شده است. اخیرا یکی از قضات شهرستان جوانرود به جای دوسال حبس، متهم را ملزم به خرید شیرخشک برای یکی از شیرخوارگاه‌ها کرده و او نیز این کار را پذیرفته است./فارس
.
.

🔴پاسخ دندان شکن رضا عباسی نسبت به لجن پراکنی و توهین بی شرمانه علی‌حسین قاضی زاده مزدور خبرنگار سعودی اینترنشنال به حاج قاسم سلیمانی :

‏حقوقت را ‎عربستان می دهد
خط فکریت را اسرائیل و آمریکا تعیین می کنند
قلمت هم بر ضد ایران و قهرمانانش می چرخد.
شما پست تر از آن هستید که حتی مزدور خطاب شوید
بر ایرانی بودن شما شک و تردید بسیار است، اما در بی شرافتی شما هیچ شکی وجود ندارد.
.
.

  • نویسنده : جعفر جعفری
  • منبع خبر : مژده خبر