مژده خبر- سرپرست گاز استان در این جلسه از مدیران حاضر در جلسه درخواست کرد نسبت به رعایت مصرف بهینه گاز در واحدهای تابعه خود من جمله تکایا و مساجد و نیز سالن های ورزشی و بویژه استخرها اقدام ونسبت به پرداخت مطالبات شرکت گاز اقدام نمایند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کرمانشاه، در روز دوشنبه ۲۸ آذر ماه ۱۴۰۱ در سالن جلسات گاز استان جلسه ای با حضور سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه، مدیرکل اوقات و امور خیریه، مدیرکل تبلیغات اسلامی و مدیر کل ورزش و جوانان استان به منظور هماهنگی جهت مصرف بهینه گازووصول مطالبات شرکت گاز از این ادارات و زیر مجموعه های آنها برگزار شد.
در این جلسه ناصر حسینی سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به اینکه، ۳۳شهر استان کرمانشاه از نعمت گاز برخوردارند،گفت: ۹۹/۶درصد جمعیت شهری و ۸۶/۵ درصد جمعیت روستایی استان کرمانشاه از نعمت گاز طبیعی برخوردار میباشند.
وی گفت: در حال حاضر با توجه به فصل سرما و افزایش شدید مصرف گاز، اگر نهادهای عمومی و دولتی و مردم همکاری نکنند شبکه گازرسانی با اختلال مواجه خواهد گردیدو این امر مشکلات زیادی ایجادخواهد کرد.
حسینی با اشاره به طرح پایش دمای ادارات و سازمان ها و مکان های عمومی، گفت:دراین طرح به مراکزی که دمای رفاه (۱۸درجه سانتیگراد) که طی بخشنامه ای به آنها ابلاغ شده را رعایت نکنند هشدار داده ودرصورت تکرار گاز آنهاقطع وحتی ممکن است به دادگاه معرفی گردند.
سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه در روز گذشته بیش از ۱۷/۵ میلیون مترمکعب گاز دراستان کرمانشاه مصرف شده که ۱۲ میلیون متر مکعب آن در بخش خانگی و برخی صنایع کوچک مصرف شده گفت: شرکت گاز آمادگی دارد به صورت رایگان نسبت به بهینه سازی موتورخانه ها و سیستم گرمایشی ادارات و سازمان ها اقدام کند و کما اینکه تا کنون در چندین دستگاه اداری این کار را انجام داده ایم.
وی بیان داشت: جهت کاهش مصرف با استاندار محترم کرمانشاه مکاتبه و پیشنهاد دادیم یک روز در هفته تعطیل شود که با نظر آقای استاندار قرار است تصمیم گیری ودستورات لازم ابلاغ گردد و بزودی این موضوع اعلام خواهد شد.
حسینی دراین جلسه از مدیران حاضر در جلسه درخواست کرد نسبت به رعایت مصرف بهینه گاز در واحدهای تابعه خود منجمله تکایا و مساجد و نیز سالن های ورزشی و بویژه استخرها اقدام نمایند و نیز مطالبات شرکت گاز را پرداخت کنند.
گفتنی است مدیران حاضر در این جلسه ضمن قدردانی ازخدمات و زحمات شرکت گاز بر همکاری با این شرکت در زمینه پیگیری ودستورات لازم جهت مصرف بهینه گاز در واحد‌های زیر مجموعه و نیز پرداخت مطالبات معوقه تأکید نمودند.