مژده خبر- با هدف بررسی پتانسیل آبزی پروری در شهرستان گیلانغرب، مهندس صحرایی مدیر کل شیلات استان به همراه جمعی از کارشناسان این اداره کل، طی بازدید یک روزه، ضمن دیدار با دکتر پروین فرماندار شهرستان گيلانغرب،  از طرح های شیلاتی این شهرستان بازدید کرد.

 صحرایی در دیدار با فرماندار این شهرستان، گزارش جامع و کاملی از میزان تولیدات آبزیان و گونه های قابل پرورش در گیلانغرب ارائه کرد.

وی ضمن اشاره به اقلیم مناسب این شهرستان برای پرورش ماهیان خاویاری خاطر نشان کرد: با توجه به وجود سدهای مخزنی غیر شرب و سراب گلین، خوشبختانه شرایط  آبزی پروری  بسیار مناسب بوده و مساعدت فرماندار محترم  می تواند نقش بسزایی در افزایش تولید و اشتغالزایی در شهرستان گیلانغرب داشته باشد.
در ادامه دکتر پروین فرماندار گیلانغرب ضمن تشکر از زحمات همکاران شیلات استان افزود: مجموعه فرمانداری شهرستان آمادگی هرگونه همکاری، در راستای توسعه طرح های آبزی پروری و فراهم نمودن شرایط اشتغال جوانان را دارد.

گفتنی ست؛ در این سفر یک روزه، صحرایی  از مزرعه پرورش  ماهی سردابی  روستای چشمه پهن رشید، مجموعه اداری  شیلات شهرستان گیلان غرب، مزرعه پرورش ماهی خاویاری علی آقا  پیرو، همچنین  مزرعه پرورش ماهی سردابی  شاهمرادی بازدید کردند.

  • منبع خبر : مژده خبر