مژده خبر- باصدوربیانیه ای موجودیت کمیته کارمندی ستاد حمایت از حجت الاسلام والمسلمین دکتر رئیسی در استان کرمانشاه اعلام شد.

بیانیه ی اعلام موجودیت کمیته کارمندی ستاد حمایت از حجت الاسلام والمسلمین دکتر رئیسی در استان کرمانشاه

مردم شریف ایران همانگونه که مستحضرید در پی حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر ابراهیم رئیسی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و استقبال قشرها و اقوام مختلف در جای جای مختلف میهن عزیزمان ماخدمتگزاران و فرزندان کوچک شما با پشتوانه جمعی از کارمندان شریف و متعهد در ادارات و سازمان های مختلف کرمانشاه ، حمایت خود را از دکتر ابراهیم رئیسی را رسماً اعلام می نماییم.

با استعانت از خداوند رحمان و با توجه به رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی(مد ظله)، مبنی بر اتکا به ظرفیت ها و توانائی های داخلی وبهره گیری از سرمایه عظیم نیروهای متعهد و متخصص و ذخایر مادی خدادادی در داخل کشور و با یاری شما مردم شریف، ان شاالله گامی موثر در خدمت به ملت برداریم.

بی شک مردم فهیم ایران میدانند که موریانه فساد و تبعیض و رانت خواری که به تدریج در ساختار اداری کشور رسوخ نموده می رود تا خوی اشرافیگری و نظام طبقاتی را به مملکت بازگردانده و آن را در مملت نهادینه نماید.

ما کارمندان و فرزندان شما در بدنه اداری و کارمندی نظام معتقدیم ، برخورد با انحراف ایجاد شده و باز گرداندن چرخ انقلاب به مسیر اصلی خویش نیاز به اقدامی انقلابی در تغییر وضع موجود و استقرار دولتی انقلابی، کارآمد و متعهد به آرمانهای امام و رهبری و ملت انقلابی ایران دارد.

از این رو از ملت شریف ایران دعوت می کنیم برای ایرانی آباد و فردایی پر از نشاط، معنویت، آسایش، استقلال، عزت و کرامت، در روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه با حضور پرشور، رأی خود را بنام دکتر ابراهیم رئیسی،که توان مدیریتی موفق، مبارزه باتبعیض و بی عدالتی، پاک دستی و امانت داری وتوجه ویژه به تعهد و تخصص را در صحنه عمل به اثبات رسانده است در صندوق های رأی واریز نماییم.

  • منبع خبر : مژده خبر