مژده خبر - فرمانده انتظامی استان در پیامی، 26 مرداد سالروز بازگشت اولین گروه از آزادگان سرافراز به میهن پاک اسلامی را گرامی داشت و از انان به عنوان فتح کنندگان قله های پایداری یاد کرد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، در پیام سردار “مهدی حاجیان” آمده است: ۲۶ مرداد روز بازگشت آزادگان سرو قامتی است که بلندترین قله های پایداری را فتح کردند تا دشمن به زانو درآید.

آزادگان دلاور و سرافراز، با الهام از سیره ائمه معصوم(ع) و با درس گرفتن از زندگی انقلابی و حماسه‌ساز حضرت زینب(س)، به عنوان اسوه صبر و پایداری، توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر بگذارند و شکوه مقاومت و سرافرازی را برای ایران اسلامی ثبت کنند.

۲۶ مرداد یادآور بازگشت غرور آفرین آزادگانی است که پس از تحمل سال ها شکنجه و دوری از عزیزان خویش، به وطن بازگشتند و به انتظار میلیون ها ایرانی پایان دادند، روزی که شکیبایی مادران، پدران، همسران و فرزندان این آزاد مردان به بار نشست و سال های نگرانی و شوق دیدار به پایان رسید و وعده الهی تحقق یافت.

بیست و ششم مرداد روز بسیار بزرگی است که بر صفحات زرین انقلاب حک شد و عزیزانی به میهن بازگشتند که عطر شهیدان را با خود همراه داشتند. عزیزانی که صبورتر از سنگ صبور و راضی‏ ترین کسان به قضای الهی بودند.

در بخش پایانی پیام سردار حاجیان آمده است: اینجانب ضمن گرامیداشت ۲۶ مرداد، برای همه آزادگان سرافراز کشورمان آرزوی توفیق و سلامتی کرده و برای آنها بهترین ها را آرزومندم.

سرتیپ دوم دکتر “مهدی حاجیان” – فرمانده انتظامی استان کرمانشاه