مژده خبر- درحالی سازمان هواپیمایی، ۶ ایرلاین را به‌دلیل گرانفروشی نقره‌داغ کرد که برخی ایرلاین‌ها شگرد جدیدی را برای دور زدن سازمان و دریافت پول ببیشتر در دستور کار قرار داده‌‌اند.

 

درحالی سازمان هواپیمایی، ۶ ایرلاین را به‌دلیل گرانفروشی نقره‌داغ کرد که برخی ایرلاین‌ها شگرد جدیدی را برای دور زدن سازمان و دریافت پول ببیشتر در دستور کار قرار داده‌‌اند.
در جدیدترین نمونه هواپیمایی ایران ایرتور با ارسال پیامکی به مسافران پرواز مشهد-تهران روز ۲۶ خردادماه ساعت ۱۹:۳۰ اعلام کرده که این پرواز با تعجیل بیش از ۱۵ ساعته انجام خواهد شد!
یکی از مسافران این پرواز به خبرنگار تسنیم، گفت: بنده برای پرواز شماره ۹۶۷ مشهد-تهران ایران ایرتور مبلغ یک میلیون و ۱۸ هزار تومان پرداخت کرده‌ام. این در حالی است که هواپیمایی ایرتور با ارسال پیامکی از تعجیل انجام این پرواز در ساعت ۴ بامداد روز ۲۶ خرداد خبر داده است.
در تماس با شرکت هواپیمایی گفته شد می‌توانیم بلیت را بدون اخذ جریمه مسترد کنیم،‌ این در حالی است که برای خرید بلیت در همان روز باید ۵۰۰ هزار تومان بیشتر پرداخت کنیم. دلیل این تعجیل را جویا شدم که پاسخ مشخصی برای این پرسش به ما داده نشد.
از شواهد و قرائن پیداست شرکت‌های هواپیمایی با ترفند تعجیل در انجام پروازها به‌دنبال کسب سود بیشتر و فروش بلیت بالاتر از نرخ‌های مصوب سازمان هواپیمایی هستند.

  • منبع خبر : تسنیم