مژده خبر- فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب با تاکید بر اینکه فعالیت فرهنگی باید در تمامی روستاها گسترش یابد و راه مقابله با تهاجم نرم دشمن فرهنگ کتابخوانی است .

 

به گزارش خبرنگار مژده خبر، عصر امروز یک شنبه ۲۴ بهمن ماه سال جاری با حضور صدراله بابلی فرماندار، حجت الاسلام دوستیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی ، یحیی خدرویسی بخشدار مرکزی، معصومه اکبری رئیس اداره کتابخانه ها، مریم شاهمحمدی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، خسرو تمری سرپرست اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان سرپلذهاب و شورای روستا و دهیاری روستای دول الیاس و مردم روستا مراسم جشن کتاب به همراه فعالیت باشگاه‌های کتابخوانی روستا برگزار شد.

 صدر اله بابلی فرماندار شهرستان به حماسه حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت : دشمنان تلاش گردند تا مانع حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شوند اما این نقشه آنها نقش بر آب شد.

وی افزود : به صورت ویژه از شما برادران و خواهران و مردم شریف سرپل ذهاب برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و خلق حماسه بزرگ حضور تقدیر و تشکر می کنم .
بابلی افزود : حضور مردم پیام های زیادی برای ما مسئولان دارد چرا که مردم با حضورشان نشان دادند که ادامه دهنده راه شهدا هستند، و ما لذا ما باید بی منت و صادقانه در خدمت مردم باشیم و در حوزه عمران و آبادانی باید همت خود را بیشتر کنیم.
وی افزود: حوزه فرهنگ پیشران حوزه های دیگر است و باید فعالیت های فرهنگی در سطح روستاها در اولویت قرار گیرند.
بابلی تصریح کرد: برگزاری فعالیت های کتابخوانی در سطح  روستا بیانگر آن است که عدالت فرهنگی باید به تناسب بین شهر و روستا عرضه شود و معنای عدالت فرهنگی هنری هم همین است که ما بتوانیم این فعالیت ها را در به  روستاهای بیشتری  گسترش دهیم.
فرماندار سرپل ذهاب گفت : لازم است ادارات فرهنگی به ویژه نهاد کتابخانه ها و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سایر ادارات دست به دست هم بدهند و بدتی رشد فرهنگی روستاها تلاش کنند.
بابلی افزود: دشمنان امروز دنبال تسخیر اذهان هستند و در تلاش هستند تا ذهن جوان ما را تسخیر کنند و تنها را مقابله با آنها فرهنگ و به ویژه فرهنگ کتابخوانی است.
وی افزود: امیدوارم روزی شاهد راه اندازی ۲۰۹ باشگاه کتابخوانی در سطح تمامی روستاهای شهرستان باشیم .

  • منبع خبر : مژده خبر