مژده خبر- نهضت کمک مومنانه توزیع ۲۵۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در سطح استان امروز ۲۵ تیرماه ۱۴۰۱ در مجموعه ورزشی امام خمینی ره در استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مژده خبر، سرهنگ سعید بهشتی‌راد معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در رزمایش کمک‌های مومنانه که به مناسبت دهه ولایت و کرامت برگزار شد در جمع خبرنگاران افزود: ارزش ریالی هر بسته ۵۰۰ هزار تومان است و این بسته‌های معیشتی حاوی اقلامی مثل برنج، روغن و… است که چند قلم کالای اساسی را در برمی‌گیرد.

سرهنگ بهشتی‌راد افزود: با توجه به توزیع این ۲۵۰۰۰ بسته معیشتی، ۶ هزار از این بسته‌های معیشتی در شهرستان کرمانشاه و بقیه هم در سایر شهرستان‌های استان بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در پویش نذر قربانی ۱۲۵ راس گوسفند ذبح و بین نیازمندان توزیع شد بیان کرد: در روز عید غدیر هم ۳۰ راس گوسفند و ۲ راس گوساله ذبح خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه همچنین به مناسبت دهه ولایت و امامت از برپایی چند جشن بزرگ در محله های دولت آباد، زاگرس، زیتون، جهاد و پارک لاله شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: در روز عید غدیر همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی از ساعت ۸ صبح که از پارک فدک تا میدان معلم برگزار می‌شود و در آنجا مردم می‌توانند از سفره اطعام علوی که ۲۴ هزار پرس غذا بین حاضران توزیع خواهد شد بهره مند شوند. همچنین در طول مسیر پیاده روی ۴۰ غرفه فرهنگی، هنری، ورزشی و.. برپا می باشد.

وی افزود: ۵۰ هزار پرس غذا در کل استان که ۲۴ هزار پرس آن در کرمانشاه قرار دارد، در روز عید غدیر در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در پایان اشاره ای کرد به دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده به مناسبت عید غدیر در استان از جمله؛ برگزاری جشنهای عید غدیر به مدت هشت شب در پارکهای سطح شهر کرمانشاه، قربانی کردن و توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان، برگزاری جشن بزرگ عید غدیر در میدان غدیر شهر کرمانشاه در عصر روز عید غدیر همراه با نورافشانی شهر و… که به مناسبت عید غدیر در استان برگزار خواهد شد.

  • منبع خبر : مژده خبر