مژده خبر- همزمان با روزبسیج مستضعفین جمعه ۵آذرماه سال جاری مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه، سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه کرمانشاه بود.

به گزارش خبرنگار مژده خبر به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان کرمانشاه،سیروس شهبازی مدیر عامل گاز استان باحضور در نمازجمعه مورخ ۵ آذر ماه ۱۴۰۰ همزمان با روز بسیج بعنوان سخنران پیش ازخطبه های نمازجمعه ، ضمن تبریک روز بسسیج و ارائه گزارش عملکرد شرکت گاز استان و برنامه ای در دست اجراء و بیان نکات و اصول ایمنی استفاده از گاز طبیعی از هم استانی های گرامی تقاضا داشتندتا به مصرف بهینه ورعایت الگوی مصرف، شرکت گازاستان را درارائه خدمت رسانی پایدار و مطلوب در زمستان یاری نمایند.

وی گفت: در مرحله اول مشترکین گرامی جهت حفظ جان و سلامت خود و اعضاء خانواده می بایست نسبت به رعایت نکات ایمنی منجمله استفاده از وسایل گاز سور استاندارد، استفاده از کلاهک دودکش H در پشت بام و همچنین استفاده از شیلنگ و بست استاندارد و مناسب و عدم استفاده از بخاری های بدون دودکش در محیط های بسته و … توجه ویژه داشته باشند ، همچنین با مصرف استاندارد و رعایت الگوی مصرف و استفاده از دمای ۱۸ تا ۲۱ درجه در منازل و کم کردن حداقل یک درجه دمای سیستم گرمایشی که ضمن کمک به اقتصادخانواده و کشور شرکت گاز استان را نیز در راستای خدمت رسانی پایدار و مطلوب در فصل سرد سال یاری نمایند.

ایشان افزود:مشترکین گرامی دارای موتورخانه می توانندبا مراجعه به سایت شرکت ملی گازایران وثبت نام از خدمات رایگان این شرکت به منظور بهینه سازی موتورخانه های واحدهای مسکونی از جمله تنظیم دما مشعل،عایق بندی موتورخانه و نصب رسوب گیر بهره مند گردند تا با انجام این کارها ۱۰ الی ۱۵ درصد صرفه جویی گاز طبیعی داشته باشند.
شهبازی درپایان افزود: درحال حاضر ۵/۹۹% خانوارهای شهری باگازرسانی به ۲۹ شهر و ۸۵% خانوارهای روستایی با گازرسانی به ۱۷۴۵ روستا بعلاوه ۲۵۰۰ واحد صنعتی و تولیدی و ۱۸ شهرک صنعتی و ۷۴ جایگاه CNG از نعمت گاز طبیعی برخوردار می باشند. و برنامه گازرسانی به ۳۰۰ روستا بعلاوه شهرهای نوسود، ریجاب و شبکه داخلی ازگله با اعتباری معاول ۵۰۰۰ میلیارد ریال در دست اجراء می باشد که با تکمیل آنها ضریب نفوذ گازرسانی در بخش شهری به ۱۰۰% و در بخش روستای به ۹۴% و در مجموع کل استان به ۹۸% ارتقاء خواهد یافت.

  • نویسنده : روابط‌عمومی شرکت گاز استان کرمانشاه
  • منبع خبر : مژده خبر