به گزارش خبرنگار مژده خبر، سرهنگ غلامعلی یاربیگی با بیان اینکه پنج هزار کرمانشاهی برای حضور در مراسم سی و پنجمین سالگرد رحلت جانسوز امام راحل به حرم مطهر امام (ره) اعزام شدند اظهار کرد: حدود دو هزار نفر از این افراد از شهر کرمانشاه و بقیه از دیگر شهرستان‌های استان راهی مرقد مطهر […]

 

به گزارش خبرنگار مژده خبر، سرهنگ غلامعلی یاربیگی با بیان اینکه پنج هزار کرمانشاهی برای حضور در مراسم سی و پنجمین سالگرد رحلت جانسوز امام راحل به حرم مطهر امام (ره) اعزام شدند اظهار کرد: حدود دو هزار نفر از این افراد از شهر کرمانشاه و بقیه از دیگر شهرستان‌های استان راهی مرقد مطهر امام (ره) شدند.

وی افزود: نیمی از افرادی که از استان کرمانشاه برای شرکت در مراسم ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران راهی مرقد امام راحل می‌شود، بانوان و نیم دیگر آقایان هستند. مسئول ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) در استان کرمانشاه یادآور شد: نزدیک به ۲۰۰ اتوبوس عهده دار اعزام مردم استان به مرقد امام راحل شده‌اند. یاربیگی ادامه داد: این افراد بعد از شرکت در مراسم سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران راهی قم شده و بعد از زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س)، غروب  (۱۴ خرداد) به کرمانشاه برمی گردند.

یاربیگی با بیان اینکه امسال تلاش کرده ایم اعزام نوجوانان و جوانان( دهه ی هشتادی ها و دهه ی نودی ها) را در اولویت بگذاریم، گفت: این اقدام با هدف آشناسازی نسل جدید با زوایای شخصیتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است. یاربیگی اضافه کرد: بجز این افراد، تعداد قابل توجهی از خانواده‌های کرمانشاهی نیز به صورت خودجوش برای شرکت در مراسم سالروز ارتحال امام (ره) عازم مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران شدند.

گفتنی است؛ در این برنامه ریزی عظیم، اعزام اولی ها از روایت راویانی که تبیین راه وسیره امام خمینی رحمت الله علیه شناخت دارند بهره خواهند برد.

  • نویسنده : جعفر جعفری خبرنگار بسیج رسانه ناحیه کرمانشاه
  • منبع خبر : مژده خبر