فرشته شایگانی قانع/ مژده خبر- فرماندار شهرستان سرپل ذهاب در آیین گرامیداشت روز کارمند تأکید کرد:تکریم مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنان باید در اولویت دستگاه های اجرایی و اداری باشد.

 

به گزارش خبرنگار مژده خبر،  مراسم تجلیل از کارمندان نمونه ادارات ظهر امروز در محل سالن اجتماعات فرمانداری با حضور صدراله بابلی فرماندار سرپل ذهاب ،معاونین فرماندار و جمعی از مسئولان و کارمندان ادارات  این شهرستان برگزار شد.
صدراله بابلی فرماندار شهرستان سرپل ذهاب با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک روز کارمند گفت: کارمندان کلیدی تیرین نیروهای هر دستگاه اجرایی هستند و کلیه فعالیت ها باید با کار کارشناسی صورت گیرد.
وی افزود : همه کارکنان دستگاه های اجرایی باید به گونه ای عمل کنند که هم رضایت خداوند در برداشته باشد و هم رضایت مردم و لذا به قول شهید رجایی باید برای مردم کار کرد و در کنار مردم بود.
بابلی افزود : کارکنان ادارات و نهادها در وسط میدان هستند و در حقیقت سربازان اصلی خدمتگذاری هستند و به حمدالله سطح شهرستان از نظر نیروی توانمند متعهد و دلسوز در وضعیت مطلوبی قرار دارد.
فرماندار شهرستان سرپل ذهاب افزود : مدیران باید جایگاه کارمندان و نگاه کارشناسی آنها را محفوظ بدارند و لذا بایستی به کارمندان اعتماد کرد و امور را به آنها تفویض کرد و در کنار آن بر عملکرد آنها نظارت کرد.
وی افزود : تکریم مردم و تلاش برای رفع مشکلات مردم باید در اولویت دستگاههای اجرایی شهرستان باشد.

بابلی افزود : مدیران باید تجربیات مفید و ارزشمند خود را به کارکنان انتقال دهند و تلاش داشته باشند کلیه کارکنان مجموعه به صورت هماهنگ و منسجم کار کنند.
در پایان این مراسم از کارکنان برتر ادارات تقدیر شد.

  • منبع خبر : مژده خبر