مژده خبر- در سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد، نمایش خیابانی نوشابه با طعم بیمارستان در روستای میر عزیزی شیان، روستای دوستدار کتاب به اجرا رفت.

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب عصر امروز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ نمایش خیابانی نوشابه با طعم بیمارستان به کارگردانی محمدرضا کدیوریان و بازیگری علی حسن نوری از اسلام آباد غرب به اجرای خود در روستای میرعزیزی، روستای منتخب دوستدار کتاب رفت.

نوشابه با طعم بیمارستان حکایت مردی است که در حال حاضر اقدام به خرید ضایعات می کند که در حین اجرای برنامه ای وارد میدان شده و از او می خواند که از صحنه خارج شود.

از منشی صحنه خواهش می کند که تا حضور عواملتان، من خاطره ای از عملیات مرصاد دارم که برایتان بازگو کنم.

داستان از این قرار است روزی این مرد از روستا به شهر اسلام آباد آمده و هنگام ظهر خانم و دختر بچه اش را برای خوردن نهار به ساندویچی می برد که در این لاستیک داخل درب نوشابه در گلوی دخترش گیر کرده و مجبور می شود به بیمارستان مراجعه کند و پس از آن دکتر هندی که در بیمارستان بوده (پس از طی مراحلی) دستور بستری را می دهد و روز بعد که همسر و دخترش در بیمارستان بودند، خودش برای نهار باز به آن ساندویچی مراجعه نموده که در این حین منافقین به شهر حمله می کنند و دکتر و پرستاران را غرق در خون می بیند.

به سراغ خانواده می رود که صحنه جنایتی را می بیند که منافقین بر سر دختر و همسرش آورده اند، آنها را سوزانده بودند.

  • نویسنده : یزدان آزادی مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب