مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دبیرخانه‏ کنگره به منظور قدردانی از شاعران شرکت‌کننده و تشویق به حضور حداکثری در این رویداد بزرگ علاوه بر جوایز اصلی، از ۱۶ نفر از شاعران (هر بخش چهار نفر) با تقدیم مبلغ دو میلیون تومان تقدیر خواهد کرد. همچنین در بخش بین‌الملل از دو اثر برگزیده […]

مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دبیرخانه‏ کنگره به منظور قدردانی از شاعران شرکت‌کننده و تشویق به حضور حداکثری در این رویداد بزرگ علاوه بر جوایز اصلی، از ۱۶ نفر از شاعران (هر بخش چهار نفر) با تقدیم مبلغ دو میلیون تومان تقدیر خواهد کرد. همچنین در بخش بین‌الملل از دو اثر برگزیده در هر زبان مجموعا ۶ اثر شایسته تقدیر خواهند شد. افزون بر این، در «بخش ویژه» از چهار اثر برگزیده این بخش با تقدیم مبلغ «سه میلیون تومان» تقدیر می‌شود.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان به شرکت در «هفتمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار» می‌توانند به سایت «نوید شاهد» مراجعه کنند و فایل پی دی اف را تکمیل کنند.

مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران توضیح داد: فراخوان این کنگره در بخش‌های «اصلی: شاعران سراسر ایران بزرگ»، «بین‌الملل: شاعران سایر کشورها در زبان های انگلیسی، عربی و اردو» و «‏ویژه‏: شاعران خانواده شهدا و ایثارگران» منتشر شده است.
وی افزود: قالب‌های این کنگره «کلاسیک»، «نو و نیمایی»، « سرود، ترانه و تصنیف» و « ذهن و زبان کودک و نوجوان» هستند.
مختاری درباره جوایز این جشنواره هم یادآور شد: برگزیدگان نخست هر قالب شعری‏ : ۱۰میلیون تومان»، «برگزیدگان دوم هر قالب شعری ۶ میلیون تومان» و «برگزیدگان سوم هر قالب شعری‏:  ۴میلیون تومان» جایزه دریافت خواهند کرد.
ثبت نام واطلاعات بیشتردر سایت نوید شاهد