مژده خبر- صبح امروز با حضور مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، مشاور مدیریت امور شعب بانک سپه استان کرمانشاه و جمعی از معاونین و مسئولان بهزیستی، ۵عدد تبلت تهیه شده توسط همکاران بانک سپه به پنج دانش آموز تحت حمایت بهزیستی شهرستان کرمانشاه اهداء شد.

دکتر فرخناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت:
بانک سپه یکی از بانک های پیشرو در ارائه تسهیلات بانکی اشتغالزایی به مددجویان بهزیستی بوده است ما بابت همکاری و همراهی کارکنان این بانک با مدیریت آقای شریفی که مشکلات جامعه هدف بهزیستی را درک می کنند وحامی مددجویان این سازمان هستند تشکر و قدردانی می کنیم

محمدی گفت: بیش از ۶۷ هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی استان کرمانشاه هستند که از این تعداد ۳۶ هزار خانوار مستمری بگیر و مابقی آنان از خدمات غیر مستمر سازمان بهره می برند.
مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: به جرات میتوان گفت کمتر فعالیتی وجود دارد که در گستره فعالیت بهزیستی گنجانده نشده باشد. یکی از این فعالیت ها حمایت های تحصیلی و جلب مشارکت برای دانش اموزان نیازمند است.

دکتر محمدی گفت: شیوع ویروس کرونا و مجازی شدن آموزش ها در مدارس، دانش اموزان نیازمند را با مشکلاتی مواجهه کرد که از همان زمان سازمان بهزیستی اقدام به برنامه ریزی و رایزنی برای تهیه زیرساخت های لازم از طریق منابع مختلف بالاخص ظرفیت خیرین نمود.

دکتر فرحناز محمدی در پایان از شناسایی ۱۱۵۰ دانش آموز نیازمند به تبلت خبر داد و افزود: ما امیدواریم که این اقدام خداپسندانه کارکنان بانک سپه الگویی باشد برای دیگر مسئولان و کارکنان ادارات و اگر همه ما در زندگی به این نکته توجه کنیم که بخشی از درآمدمان را برای همشهریان و هم نواعان نگه داریم خیلی از مشکلات جامعه برطرف خواهد شد.
انتهای پیام/فرشته شایگانی قانع