فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان :

۱۴۰۰ نفر از دانشجویان کرمانشاهی راهی اردوهای جهادی می‌شوند

  پرینت
شناسه خبر : 27403 | تاریخ انتشار : 20 مرداد 1402 - 22:54 |
مژده خبر- فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه از اعزام۱۴۰۰ نفر از دانشجویان استان به اردوهای  جهادی در تابستان امسال خبر داد.

قاسم امجدیان با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی در راستای خدمت رسانی دانشجویان استان در مناطق محروم شهری و روستایی، گفت: تابستان امسال شاهد برگزاری ۳۰ اردوی جهادی دانشجویی در قالب قرارگاه عهد خدمت  در استان خواهیم بود.

وی افزود: ۱۴۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه های سراسر استان در قالب ۱۵ تیم در تابستان امسال به مناطق محروم و روستاهای مختلف اعزام می شوند.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه ادامه داد: برگزاری اردوهای جهادی در سالهای اخیر این باور را ایجاد کرده که جریان دانشجویی علاوه بر فعالیتهای علمی، پژوهشی و تحصیلی می تواند با کارهای جانبی و فوق برنامه در راستای تحقق بخشی به اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی نظیر خدمت رسانی به مردم کم توان، فقرزدایی از جامعه و استفاده از نتایج و تخصص علمی جامعه دانشگاهی عمل کند.

وی امیدبخشی و رسالت تبیین را از جمله دستاوردهای برگزاری اردوهای جهادی عنوان کرد و افزود: ارائه خدمات درمانی، پیگیری مطالبات مردم روستا، خدمات عمرانی، آموزشی، مشاوره خانواده، فرهنگی و … از جمله خدمات ارائه شده توسط دانشجویان خواهد بود.

وی با بیان اینکه اردوهای جهادی یکی از رویش های انقلاب اسلامی در جهت خودسازی فردی و اجتماعی دانشجویان، کسب تجارب جدید، برجسته سازی و شکوفایی توانایی و تقویت کار جمعی است، ابراز امیدواری کرد: شاهد حضور تاثیرگذار دانشجویان در مناطق محروم در جهت خدمتگزاری بیشتر به مردم باشیم.

 

  • منبع خبر : مژده خبر
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

اخبار مشابه
خبرنگار کرمانشاهی که دانشگاه شهادت را به خلبانی و پزشکی ترجیح داد
۱۰ هزار قرارگاه جهادی محله ای راه اندازی می شود
حال کلانشهر کرمانشاه خوب نیست!
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.