بسم الله القاسم الجبارین شنیدن خبر دو انفجار مهیب ظهر امروز در گلزار شهدای کرمان با تعداد زیادی شهید و مجروح، دل یک ملت را داغدار نمود. امروز در سالروز ولادت یگانه دخت نبی اکرم (ص)و چهارمین سالروز شهادت سردار دلها، دشمنان کوردل و بزدل، با عملیات های تروریستی و ننگین خود، ضمن به شهادت […]

بسم الله القاسم الجبارین

شنیدن خبر دو انفجار مهیب ظهر امروز در گلزار شهدای کرمان با تعداد زیادی شهید و مجروح، دل یک ملت را داغدار نمود.
امروز در سالروز ولادت یگانه دخت نبی اکرم (ص)و چهارمین سالروز شهادت سردار دلها، دشمنان کوردل و بزدل، با عملیات های تروریستی و ننگین خود، ضمن به شهادت رساندن و مجروح نمودن جمعی از هموطنانمان، شیفتگان مکتب سلیمانی را این بار در کرمان به شهادت رساندند.
یقیناً، این حرکت‌های تروریستی و خبیثانه برگرفته از برخی حکومت‌های اضمحلال یافته غربی و ایادی آنهاست، که نشانه ضعف و اوج ناتوانی آن‌ها دربرابر توان و اقتدار کشور سربلند ماست.
این ننگ تا ابد بر روی پیکره‌ی متعفن این حکومت ها ، باقی خواهد ماند. حکومت هایی پلشت که اگر در خود، آن توان را می‌یافتند که توان رویارویی با کشور پرافتخار ما را داشته باشند، هرگز این لکه سیاه را در کارنامه خود ثبت نمیکردند.
ضمن محکوم نمودن این حرکت ناجوانمردانه و مزبوحانه دشمنان ملت و تسلیت به پیشگاه حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و مقام معظم رهبری مد ظله العالی و خانواده های محترم شهداء، به مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر اخطار می دهد که بدانند با تلاش‌های واهی و عبث شان نه تنها خللی به عزم و اراده ملت ایران وارد نخواهند ساخت؛ بلکه باعث انسجام، اتحاد، همبستگی ملی و بصیرت و هوشیاری مردم و عزم ملت شریف ایران در پیگیری آرمان‌های انقلاب اسلامی را در پی خواهد داشت.
یادداشتی در محکومیت حملات تروریستی گلزار شهدای کرمان

وعده قطعی تقابل حق و باطل در عرصه امروز مقاومت غزه در حال تبدیل شدن به دامنه وسیع منطقه‌ای می‌باشد.

شهادت عاشقان سردار مقاومت نشان از فلاکت قطعی صهیونیسم در مقابله مردانه با مجاهدان مقاومت در غزه ،یمن و لبنان می‌باشد .

بر این خون‌های پاک تا ابد سلام که “ارزش خون‌ها به اندازۀ ارزش بینش‌هاست.”

آری! امروز هم یک جلوه از شکوه شهادت توست. پروانگان شیدای تو مجذوب شمع روح تو شدند و از آتش تو سوختند و عاشقانه به سوی معبود شتافتند.
اینجانب به عنوان یک فعال رسانه‌ای ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی خبیثانه کوردلانه، شهادت هموطنان بی‌گناه را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، امام خامنه ای عزیز، ملت قهرمان و مقاوم ایران و خانواد های داغدار این عزیزان تسلیت می‌گویم.

⚫️ فرشید صالحی
فعال رسانه و رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان کرمانشاه

  • منبع خبر : مژده خبر