مژده خبر- دکتر جهانبخش زنگنه تبار از فعالان سیاسی و اجتماعی استان کرمانشاه با نگاشتن این یادداشت، روز خبرنگار را گرامی داشت.

 

بسمه تعالی
ن والقلم و ما یسطرون
هفدهم مردادماه روز خبرنگار را به خبرنگاران و اصحاب رسانه، این قشر فهیم، خستگی ناپذیر، مروجان دانایی، راویان صدیق و دلسوز کشور، تبریک عرض نموده یاد شهدای عزیز خبرنگار به خصوص شهید محمد صارمی که روز شهادتش به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شد، را گرامی می‌داریم .

 

با توجه به هجمه‌های دشمنان اسلام و نظام اسلامی که صدها رسانه با میلیاردها دلار هزینه با دروغ پردازی، بزرگنمایی مشکلات، عدم بیان و یا کوچک نمایی دستاوردهای نظام اسلامی تلاش می‌کنند ناامیدی را در جامعه ما ترویج کنند، نقش خبرنگاران، اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی، که روشنگری نموده، حقایق و واقعیات جامعه اسلامی را تبیین کرده، وامید آفرینی می‌کنند، بسیار ارزنده است. امروز هم تمام کارهایی که منجر به خشمگین کردن دشمن، ترساندن آنها از قدرت اسلام و موجب بازدارندگی دشمن شود، از جمله تولید موشک و پهپاد ،خبرنگاری، سفر دور دنیا توسط ناوگروه ۸۶، پوشیدن لباس مشکی در عزای سرور و سالار شهیدان، پوشیدن چادر، امید آفرینی حضور در انتخابات و راهپیمایی‌ها، تبیین حقایق و واقعیت نظام اسلامی، بر اساس فرمایش ولی معظم فقیه حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، همه و همه جهاد کبیر است .

خداوند زحمات تمام عزیزانی که در همه این عرصه‌هایی که موجب اقتدار نظام اسلامی و تضعیف دشمنان اسلام می‌شود، فعالیت می‌کنند را به احسن وجهی بپذیرد ، ذخیره قیامت آنان قرار داده ومورد شفاعت شهدای گرانقدر قراردهد.

  • منبع خبر : مژده خبر