مژده خبر- گزیده‌ای از زندگینامه شهید والامقام محمد مراد احمدی یکی دیگر از شهدای استان کرمانشاه را باهم می خوانیم.

امشب بیاد شهید محمد مراد احمدی صلوات

تولد : ۱۳۳۶ سنقر روستای شهید پرور لیلمانج
شهادت: ۱۳۶۱ درگیری با تروریست های ضد انقلاب در منطقه کامیاران
🌹🌹🌹🌹🌹

خلاصه زندگینامه شهید شهید محمد مراد احمدی

شهید محمد مراد احمدی ۶خرداد ۱۳۳۶ در روستای لیلمانج از توابع شهرستان سنقر دیده به جهان گشود. پدر ش یارمراد، کشاورز بود و مادرش منورنام داشت. تا پایان دوره متوسطه درس خواند و دیپلم گرفت. سال ۱۳۵۸ ازدواج کرد و صاحب یک پسر ویک دختر شد.
سپس برای دفاع از انقلاب به عضویت سپاه پاسداران درآمد.
نهایتا در هشتم دی ۱۳۶۱ در روستای ترازوله بان سعید سنقر هنگام درگیری با نیروهای تروریست ضد انقلاب بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. مزار ا و در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.
🌹🌹🌹🌹🌹
وصیت شهید:

بسم الله الرحمن الرحیم

و شهادت راهی است که شهید آگاهانه آن را انتخاب می کند.

سلام بر تو ای رهبر عزیزم و سلام بر تو ای بهشتی مظلوم. پدر عزیز و مادر مهربانم سلام، اگر من شهید شدم برایم گریه و زاری نکنید و از خدا بخواهید تا این قربانی را از شما قبول کند. برادران عزیزم اسلحه مرا زمین نگذارید و بکوبید این منافقین کوردل و بی خدایان را و در شهادتم صبر و تقوا پیشه کنید تا مشت محکمی بر دهان این پلیدان کثیف آمریکایی باشد و من افتخار می کنم به شهادتم و شما نیز افتخار کنید که چنین رهروان حسینی ( ع ) را تربیت نموده اید و باز در راه خدا تقدیم ما کردید و من با شهادت خویش حقانیت یک هدف و آرمان و ایدئولوژی را گواهی
می دهم و مظلومیت و حقانیت خود را به امام امت و مردم آگاه زمان خود و نسل های آینده اثبات می کنم و با فریاد می گویم که هابیلیان این مظلومان تاریخ چه شرافتمندانه و بی باک خون می دهند و با ایثار جان که همانا پیروزی اسلام و ولایت فقیه است درخت پر عظمت اسلام را آبیاری می کنند.
پدر جان و مادر دلسوز و خستگی ناپذیرم، خواهران و برادرانم، بستگان و دوستانم، همرزمان عزیز و فداکارم من از همه ی شما می خواهم که مرا حلال کنید و تا آخرین نفس خویش دست از یاری امام و اسلام عزیز برندارید و نیز ” هل من ناصر ینصرنی” او را لبیک گویید.

یادش گرامی و راهش پر ره رو

  • نویسنده : فرشته شایگانی قانع
  • منبع خبر : مژده خبر