مژده خبر- عصر امروز گردهمایی بزرگ اصحاب رسانه استان بمناسبت میلاد با سعادت حضرت ولیعصر (عج) در تالار ونوس کرمانشاه برگزار و از پیشکسوتان این حوزه تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار مژده خبر، عصر امروز گردهمایی اصحاب رسانه به مناسبت جشن نیمه شعبان ولادت حضرت ولیعصر(عج) با حضور علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه و پوریا جلالی سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و ایمان درخشی رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه، شهردار کرمانشاه،  و جمعی از مدیران رسانه های استان در تالار ونوس برگزار شد.

در ابتدای این گردهمایی، پوریا جلالی اظهار کرد: یکی از برنامه‌هایی که باید بیشتر از گذشته تقویت شود برگزاری همین دورهمی‌های اهالی فرهنگ، هنر و رسانه است.

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در ادامه گفت: در ماه‌های گذشته شاهد برگزاری جشنواره‌های موسیقی، تئاتر و هنرهای تجسمی فجر بودیم که با استقبال مردم و علاقه‌مندان برگزار شد.

جلالی افزود: یکی از برنامه‌هایی توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ‌در دستور کار قرار گرفته برگزاری رویدادهای هنری در میان مردم است و در این راستا رویدادهای نقاشی، کاریکاتور و موسیقی خیابانی را در معابر شهری کرمانشاه برگزار کردیم.

وی با اشاره به استقبال مردم از برگزاری رویدادهای مختلف هنری، تاکید کرد: تلاش خواهیم کرد تا برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری تا پایان سال با قوت ادامه پیدا کند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان بیان کرد: جشن پیروزی چهل و پنجمین انقلاب اسلامی با شکوه هرچه تمام در کشور و استان کرمانشاه برگزار شد و مردم بار دیگر مردم حمایت و پشتیبانی خود را آرمان‌های مقدس نظام در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اعلام و بار دیگر نقشه‌های دشمنان را خنثی کردند.

جلالی عنوان ‌کرد: قطعا این حضور و پشتیبانی از آرمان‌های انقلاب اسلامی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ادامه خواهد داشت و هنرمندان نیز همگام با اقشار مختلف مردم در انتخابات و این رویداد ملی شرکت خواهند کرد.

سپس گروه دختران شاهنامه خوانی کردی با عنوان سفیر سیمرغ به اجرای برنامه پرداختند.

شهردار کرمانشاه در این گردهمایی سخنانی در موضوع اهمیت و قدرت رسانه بیان نمود.

دکتر نوروزی گفت: قدرت امروز رسانه ها در جهان امروز تعیین کننده است، و می توانند نجات بخش و امید بخش یک جامعه باشند و یا جامعه ای را تخریب و نابود کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی چندین دهه از جامعه ما جلوترند چرا که سه دهه پیش، طی هشدارهای جدی از شبیخون فرهنگی و کنترل مغز‌ها گفت.

شهردار کرمانشاه گفت: افعال انسان حاصل آن اندیشه و ذهنش است و تغییر اندیشه به فعل و عمل است.لذا ما محتاج این هستیم که چارچوبی برای رسانه ها داشته باشیم و از از فضای بی هنجار یا آنومی در این حوزه خارج شویم.

نوروزی افزود: ژنرال های جنگ نرم علیه کشور، شما اهالی رسانه هستید که باید در تولید اندیشه و تبدیل آن به عمل و رفتار سازنده بکوشید.

گفتنی ست؛ در پایان این گردهمایی از پیشکسوتان گزینشی حوزه رسانه توسط سازمان فرهنگی شهرداری تجلیل شد.

 

  • نویسنده : جعفر جعفری
  • منبع خبر : مژده خبر