مژده خبر- رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه کرد‌ها ایرانی‌ترین و وفادار‌ترین اقوام کشور هستند، تصریح کرد: کرد‌های عزیز ما، نزدیک ۶ هزار شهید در مقابله با تجزیه طلب ها، تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مژده خبر به نقل از خبرگزاری بسیج، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین دیروز (دوشنبه) در اولین گردهمایی فرماندهان یگان‌های شهید سلیمانی کشور اظهار کرد: دشمن با خیال باطل، به دنبال عدم شکل گیری ایران قوی است و با آن مشکل دارد. آمریکا در تروریسم اقتصادی و تحریم‌های ناجوانمردانه در کنار برخی قدرت‌های اروپایی خیانت کار؛ شکست خورده است. رژیم صهیونیستی گرگ صفت هم در کنار آنها، در بحث تحریم‌ها علیه ایران طعم شکست را خوب چشیده است.

سردار سلیمانی تأکید کرد: دروغ پردازی و نفرت افکنی و سوار شدن بر امواج اکاذیب و دستور شورش علیه مردم و نظام جمهوری ایران اسلامی، از اقدامات دشمن در جنگ ترکیبی برای فضای رسانه‌ای است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه کرد‌ها ایرانی‌ترین و وفادار‌ترین اقوام کشور هستند، تصریح کرد: کرد‌های عزیز ما، نزدیک ۶ هزار شهید در مقابله با تجزیه طلب ها، تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در مقابل تجزیه طلب‌ها نجابت به خرج داده است، اضافه کرد: دشمن آرزوی تجزیه ایران را به گور خواهد برد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه سود ناامنی کردستان به نظام سلطه می‌رسد و ضرر آن به مردم مظلوم کردستان، اظهار کرد: این توطئه‌ها هیچ عمق راهبردی و مردمی ندارد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه ظرفیت‌های فراوان برای حل مشکلات اقتصادی داریم افزود: مشکلات اقتصادی مردم را باید حل کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در خنثی سازی توطئه‌های دشمن، تأکید کرد: توطئه‌های دشمن در جنگ ترکیبی را باید با جهاد تبیین خنثی کنیم، زیرا دشمن گوش‌های جوانان ما را در فضای رسانه و مجازی با اکاذیب پر کرده است و بسیاری از اغتشاشگران بعد از دستگیری اعتراف کردند که تحت تأثیر تبلیغات رسانه‌ای دشمن قرار داشته اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه طبق صحبت سرلشکر سلامی، ما با همین جوانان معترض باید به سراغ رژیم صهیونیستس غاصب برویم، اضافه کرد: بزرگترین پیروزی گام دوم انقلاب، ساقط شدن رژیم صهیونیستی است و قطعا این اتفاق خواهد افتاد و محو رژیم صهیونیستی غاصب را طبق فرمایش مقام معظم رهبری در ۲٠ سال آینده شاهد خواهیم بود. همه بدانند که نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه موشک هایپر سونیک، عجل گنبد آهنین رژیم صهیونیستی است، گفت: این موشک راه را برای موشک‌های جبهه مقاومت و امثال حماس فراهم می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه قدرت جمهوری اسلامی و ملت ایران از نوع الهی است، تصریح کرد: این قدرت در بستر خون شهداست. شهدای امنیت، رسم شهید سلیمانی را در دفاع از انقلاب به تصویر کشیدند.

سردار سلیمانی با تأکید بر اینکه دفاع بسیج، طبق فرمایش امام راحل، دفاع همه جانبه است، اضافه کرد: دفاع همه جانبه همان دفاع در مقابل جنگ ترکیبی است. ایران قوی و مستقل منافع ما را تضمین می‌کند. سازش برای ما دستاوردی ندارد.