مژده خبر- اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در بیانیه ای هتک حرمت به ساحت مقدس شهدا و خانواده های شان را محکوم نمودند.

 

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

السَّلاَمُ عَلَی الْمَهْدِیِّ الَّذِی وَعَدَ اللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ بِهِ الأُْمَمَ وَ یَمْلأََ بِهِ الأَْرْضَ قِسْطاً وَ عَدْلاً

تعرض و هتک حرمت و ورود به حریم بیت شهید گرانقدر مدافع حرم حاج حسین علیخانی نمونه ای دیگر از توحش در عصر جاهلیت مدرن بوده که مدافعان دروغین حقوق بشر و آزادی بیان که تاب و تحمل شنیدن اوامر الهی را نداشته و امر به معروف و نهی از منکر را با خوی شناعت پاسخ داده بیش از پیش بیانگر این مطلب است که زوال و انحطاط فکری و عملی تا جایی پیش می رود که انسانیت پایمال تفکرات افراد می گردد که خود مدعیان آرمان های والای بشری هستند.

این عمل قبیح که از ابعاد مختلف مذموم بوده قلب هر انسان آزاده ای را خواهد رنجاند و بی شک وجدان بیدار هر شنونده ای را مالامال از غم خواهد نمود.

جامعه دانشگاهی ضمن ابراز تأسف از ضایعه پیش آمده و محکوم نمودن این عمل غیر انسانی از متولیان امر تقاضامند اشد برخورد با عاملان ، جهت تسکین آلام پیش آمده در جامعه از این هتک حرمت می باشد.

 

  • نویسنده : روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه