به گزارش خبرنگار مژده خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری منطقه هفت کرمانشاه، دیدار مردمی شهردار کلانشهر کرمانشاه، معاونین و مدیران ایشان روز گذشته ۲۰ آذرماه در مسجد المهدی(عج) شهرک فجر (حکمت آباد) برگزار شد. مسلم صفی مسئول روابط عمومی شهرداری منطقه هفت کرمانشاه در این خصوص اظهارداشت: در راستای اجرای دیدار […]

 

به گزارش خبرنگار مژده خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری منطقه هفت کرمانشاه، دیدار مردمی شهردار کلانشهر کرمانشاه، معاونین و مدیران ایشان روز گذشته ۲۰ آذرماه در مسجد المهدی(عج) شهرک فجر (حکمت آباد) برگزار شد.

مسلم صفی مسئول روابط عمومی شهرداری منطقه هفت کرمانشاه در این خصوص اظهارداشت: در راستای اجرای دیدار مردمی شهردار کرمانشاه و بازدید از مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار مناطق هشت گانه شهرداری کرمانشاه، روز دوشنبه ۲۰ آذرماه معاونین و مدیران شهرداری کرمانشاه به همراه دکتر نادر نوروزی شهردار کرمانشاه، مهندس احسان کنعانی شهردار منطقه هفت و دیگر مسئولان و مدیران این مجموعه در مسجد المهدی(عج) گرد هم آمدند و پاسخگوی سوالات و مشکلات همشهریان بودند.

در این نشست  کلیه درخواست های شهروندان به تفکیک (خدماتی، عمرانی، فضای سبز، فنی وشهرسازی و…)طبقه بندی و توسط دکتر نوروزی به معاونین و مدیران ارجاع داده شد و دستورات لازم از سوی مسئولان در راستای درخواست های شهروندان صادر گردید.

در ادامه مهندس احسان کنعانی؛ شهردار منطقه هفت شهرداری کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از شهردار محترم کرمانشاه دکتر نادر نوروزی، معاونین و مدیران مرکز شهرداری کرمانشاه که در دیدارهای مردمی همواره حضور دارند ابراز خرسندی نمود و افزود: این سلسله مراتب همواره در جهت راه حل مشکلات تاثیر بسزایی دارد وامیدواریم با تداوم این جلسات  نقش مثبتی در پیشبرد اهداف والای شهری و کیفیت خدمات رسانی مطلوب به جامعه شهروندی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: سلسله جلسات و دیدارهای مردمی با مسئولان ارشد همواره می‌تواند اهداف و تسریع در روند خدمت رسانی را افزایش دهد و این نشست ها همواره اثرات مثبتی بدنبال خواهند داشت.

مهندس کنعانی تصریح کرد: در همین راستا همشهریان محترم می‌توانند مستقیم با معاونین و مشاورین عالی رتبه ارتباط گرفته و به جواب سوالات و ابهامات خود برسند.

وی اضافه کرد: این جلسات همواره در مساجد سطح محلات برگزار می شود و با توجه به درایت و مسئولیت پذیری شهردار وقت در تسریع انجام امورات جلسات همواره  با حضور معاونین و دیگر مدیران مربوطه برگزار می‌گردد.

شهردار منطقه هفت در پایان از دکتر نوروزی؛ شهردار محترم کرمانشاه، مدیران و مسئولان عالی رتبه شهرداری، مدیران و مسئولان شهرداری منطقه هفت، سرهنگ مراد حیدری؛ رییس کلانتری ۲۳ شهرک تعاون و پرسنل محترم بابت حضور و تداوم در بحث ایجاد امنیت و رسیدگی به شکایات مردمی، اهالی محترم شهرک فجر و دیگر شهروندان، اصحاب رسانه که همواره پل ارتباطی بین مدیران و شهروندان هستند تقدیر و تشکر کرد و هماهنگی و ارتباط بین ادارات و مسئولان و شهروندان را اقدامی موثر و مفید خواند.

لازم به ذکر است؛ تاکنون تعداد ۹۶ درخواست پیگیری به ثبت رسیده و به مدیران و مسئولان شهرداری منطقه هفت جهت رسیدگی ارجاع داده شده است.

گفتنی ست؛ شهروندان عزیز می‌توانند مطالبات، نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با سامانه پاسخگویی ۱۳۷ در میان بگذارند و یا با مراجعه حضوری به اداره شهرداری منطقه هفت مشکلات، سوالات و درخواست‌های خود را به واحد روابط عمومی شهرداری منطقه هفت  تحویل دهند.

ضمنا میز خدمت شهرداری منطقه هفت همواره توسط روابط عمومی این منطقه دایر بوده و  پذیرای تمامی درخواست ها و مطالبات همشهریان محترم می باشد.