مژده خبر- چهل و‌ یکمین نشست کمیسیون برنامه ریزی و سرمایه انسانی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران‌ امروز ۲۸ خردادماه سال جاری به میزبانی شهرداری کلانشهر کرمانشاه برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار مژده خبر، مرکز اطلاع‌رسانی شهرداری کرمانشاه، چهل و یکمین نشست کمیسیون برنامه ریزی و سرمایه انسانی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران به میزبانی شهرداری کلانشهر کرمانشاه برگزار شد.

در این نشست مقرر شد معاونین برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی تا پایان هفته جاری مشکلات عدم تصویب آئین‌نامه استخدامی شهرداری‌ها را در قالب نامه‌ای با امضای شهرداران کلانشهرها خطاب به معاون اول رئیس جمهور تنظیم و به دبیرخانه کمیسیون ارسال کنند.

همچنین در ادامه این نشست در خصوص ابهامات و چالش‌های قانونی و اجرایی تبدیل وضعیت ایثارگری بحث و تبادل نظر شد و قرار شد مدیران اداری با مدیران حقوقی کلانشهرها جلساتی را برای رفع ابهامات برگزار کنند.

همچنین در این نشست در خصوص ماده ۸۴ و ۵۴ سازمان‌های وابسته به شهرداری بحث شد و مقرر گردید تجربیات، مشکلات و موانع اجرایی در اختیار سایر کلانشهرها قرار داده شود.

نشست فصلی و مشترک شهرداران کلانشهرها با مسئولین عالی قضایی، اجرایی و مقننه در راستای حل مسائل و مشکلات پیش رو و همچنین پیگیری مسائل قانونی شهرداری‌ها از طریق نمایندگان مجلس استان‌ها از دیگر مصوبات این نشست بود.

دیگر مصوبه اجرایی این نشست در خصوص تبادل تجربیات در خصوص آمار جدید مالیات بر ارزش افزوده در شهرداری کلانشهرها بود که مورد تاکید اکثریت اعضا حاضر در نشست قرار گرفت.

  • منبع خبر : مژده خبر