مژده خبر- در پی قطعی های برق بدون اطلاع رسانی قبلی شهروندان اسلام آباد غربی نسبت به این موضوع به شدت ناراضی هستند و خواستار پی گیری دستگاه های ذی ربط در این قضیه شدند.

 

وقتی اداره برق ادعا دارد که همیشه قطعی برق را از قبل اعلام می‌کند، باید این موضوع مورد مطالبه قرار گیرد چرا که بارها قطعی برق بدون اطلاع قطع و موجب خسارت به لوازم برقی مردم شده است و در صورت پیگیری هم کسی پاسخگوی لوازم آسیب دیده و خسارات نیستند.
اوج ناراضیتی ها از مدیر اداره برق شهرستان اسلام آباد غرب مهندس درویشی با توجه به اینکه اصحاب رسانه طی جلسه ای با مدیر توزیع برق شهرستان اسلام آباد غرب داشتند و خواستار مطالبات مردم نسبت به اطلاع رسانی قطع برق اما همچنان اداره برق بدون توجهات به این مطالبات نارضایتی های فراوانی در بین مردم و کسبه و بازاریان ایجاد نموده است علاوه قطعی بدون اطلاع رسانی وضعیت نا منظم و نا عادلانه برق در بعضی از محلات که در طول روز چندین بار قطع وصل می‌شود موجب آسیب رساندن به لوازم برقی همشهریان اسلام آباد گردیده . لذا از دادستان محترم سید سجاد ملایری به عنوان مدعی‌العموم خواستار ورد به مطالبات مردم از رییس اداره برق باشند.

  • نویسنده : مسعود باقری خبرنگار مژده خبر در شهرستان اسلام آباد غرب
  • منبع خبر : مژده خبر