جعفر جعفری/ مژده خبر- به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دیدگاه های مسئولان، و فرهیختگان استان کرمانشاه را در مورد بسیج این شجره طیبه ارزش ها و برکات این مولود انقلاب اسلامی می پردازیم.

 

به گزارش خبرنگار مژده خبر، مهندس بهمن امیری‌مقدم در ادامه سخنانش با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: تشکیل بسیج و ارتش ۲۰ میلیونی یکی از دوراندیشی ها و ژرف نگری های های امام راحل بود که طی ۴۳ سال گذشته به عنوان “شجره طیبه انقلاب اسلامی” همواره در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی و همچنین عرصه های جهاد و سازندگی پیشگام و پیشقدم بوده است.

وی با بیان اینکه بسیج تحول بسیار عظیمی در حوزه های اقتصادی، فناوری، کشاورزی و اجتماعی کشور ایجاد کرده افزود: امروز اقتدار ایران اسلامی بواسطه رهبری های مقام معظم رهبری، حضور مردم و بسیج در عرصه های مختلف است و همچنین بسیج مردمی توسط شهیدان همدانی و سردار قاسم سلیمانی در کشورهای سوریه و عراق نیز پایه گذاری شد که اقتدار و صلابت این کشورها را در مقابله با استکبار شاهد هستیم.

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه شعارهای اغتشاشگران را توخالی و فاقد ارزش های اخلاقی و انسانی دانست و با اشاره به کمک کشور عربستان سعودی برای راه اندازی شبکه های ماهواره ای و ایجاد یاس و ناامیدی توسط این شبکه ها در کشور بیان داشت: به لحاظ اینکه در نبردهای نظامی توان مقابله با ایران را ندارند به دنبال ایجاد جنگ در داخل هستند اما به فضل الهی مانند همیشه با شکست مواجه خواهند شد.

وی در پایان گفت: اغتشاشگران و آشوبگران با روش های غیر انسانی علاوه بر اینکه به تجهیزات و امکانات شهری صدمه می زنند طی چند مدت گذشته به ۱۵۰ دستگاه آمبولانس خسارت وارد کردند و با این کارها به همه فهماندند که خالی از اندیشه و ارزش های انسانی هستند.(۲)

  • منبع خبر : مژده خبر