مژده خبر- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه، در پیامی موفقیت‌های بین‌المللی کسب‌شده توسط سازمان ملی استاندارد ایران را تبریک گفت.

 

به گزارش خبرنگار مژده خبر، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین غفوری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه، در پیامی موفقیت‌های بین‌المللی کسب‌شده توسط سازمان ملی استاندارد ایران را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

جناب آقای دکتر مهدی اسلام‌پناه
معاون محترم رئیس‌جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد ایران

با سلام و آرزوی بهروزی، خدا را شاکریم که تحول عظیم و الهیِ انقلاب اسلامی ایران که موجب شکل‌گیری نظام اسلامی شد، در این قریب به نیم‌قرن ابتدایی عمر مبارک خود، توانسته نام بلند ایران اسلامی را در عرصه‌های فنی و علمی احیا کند و عزت دانشیِ مردم آگاه کشور عزیزمان را در صحنه‌های بین‌المللی بازپس بگیرد.

اکنون که سال جدید با نگاه دقیق و حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری شده است، شایسته است همه فعالان مردمی تولید و مسئولین دست‌اندرکار این حوزه با همتی دوچندان در راستای تحقق این شعار مهم بکوشند. بی‌شک «تعالی شش‌پله‌ای رتبه استانداردسازی ایران در جهان از ۲۶ به ۲۰» و نیز «کسب تأییدیه اتحادیه بین‌المللی تأیید صلاحیت آسیا و اقیانوسیه APAC» که با تلاش جناب‌عالی و همکاران ارجمندتان رقم خورده است، گامی بلند و مهم برای زمینه‌سازی جهش تولید و توسعه تجارت است که امیدواریم به‌فضل خدا موفقیت‌های بعدی و بالاتر را درپی داشته باشد.

ضمن تبریک به‌مناسبت کسب این توفیقات، از خداوند منان برای جناب‌عالی و همکاران گران‌قدرتان در آن نهاد خدمت‌رسان تمنای توفیق روزافزون دارم.

حبیب‌الله غفوری
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه

 

  • منبع خبر : مژده خبر