مژده خبر-دادستان کرمانشاه طی پیامی آغاز دهه مبارک فجر را گرامی داشت.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

شبیه‌ترین حادثه به معجزات انبیا، این حادثه‌ی پیروزی انقلاب بود. ۱۳۹۲/۱۱/۲۸ رهبر معظم انقلاب اسلامی

 

دوازدهمین روز از ماه بهمن سال ۱۳۵۷ ، شوق انگیز ترین صفحه کتاب انقلاب، روز ورود زعیم آگاه، ولی فقیه و رهبر مجاهدان و مبارزان حضرت امام خمینی (ره) به ایران، هنگامه تحقق وعده الهی در غلبه مستضعفان بر مستکبران بود.

دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان، با انقلاب خویش، صفحه ای زریّن را در تاریخ حیات آدمی گشود و ندای خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جان جهانیان طنین انداز کرد.

چهل و سومین سال استقامت و پایمردی مردم ایران نشان دهنده روحیه استکبارستیزی این ملت همیشه در صحنه است که با وجود انواع توطئه ها، از عرصه های سخت تا نرم و حتی جنگ اقتصادی و تحریم های ناجوانمردانه هژمون منحوس سلطه؛ همواره با صلابت از قبل پای آرمان های رفیع انقلاب ایستاده اند و ارزش های اصیل آن را صیانت و حراست نموده و می نمایند.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله مبارک دهه فجر به آحاد مردم فهیم ایران به ویژه مردم شریف و شهید پرور استان کرمانشاه از همگان دعوت می نمایم در اهتمامی عام نسبت به گرامیداشت این ایام فرخنده در پیوند با گام دوم انقلاب با تمتع از رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مشارکت، همکاری و همیاری محقق فرمایید.

شهرام کرمی
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه

  • نویسنده : روابط عمومی دادگاه عمومی و انقلاب کرمانشاه
  • منبع خبر : مژده خبر