مژده خبر- گروه رسانه ای مژده خبر در شهرستان اسلام آباد غرب در پیامی فرارسیدن ماه شعبان، اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و جانباز را تبریک گفتند.

 

جناب سرهنگ پاسدار بهزاد یوسف وند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسلام آباد غرب

سوم و چهارم شعبان المعظم سالروز میلاد با سعادت بزرگ پاسدار دین و آزادگی، سرور و سالار آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، و بزرگ جانباز دشت نینوا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) است که امام عارفان و مقتدای انقلاب حضرت امام خمینی (ره) به میمنت و پاسداشت این ایام خجسته از آنها به عنوان روز پاسدار و روز جانباز یاد نموده و آن را در تاریخ اسلام و انقلاب به یادگار و ودیعه گذاشت.

روزپاسدار، روز تحقق پاسداری از اسلام ناب و تبلور دفاع از اهداف وارزش های متعالی اسلام است که در عرصه های مختلف تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ودفاع از ارزش ها، نقش محوری ایفاء کرده است.

پاسداران این مرز و بوم با رشادت و مردانگی جانانه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و متجاوزان را درس عبرتی دادند که تا ابد در حافظه تاریخ خواهد ماند و امروز امنیت و آرامش کشور را مدیون رشادتها و جانبازی آن دلاور مردان و شیر زنانی می دانیم که با نثار جسم و جان خود در برابر دشمنان اسلام ایستادند و مردانه از این آب و خاک دفاع کردند.

گروه رسانه ای مژده خبر ،با گرامیداشت این اعیاد خجسته، روز پاسدار و جانباز را به همه برادران پاسدار و جانبازان گرانقدر به ویژه بسیجیان، بازنشستگان و پرسنل زحمتکش ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهر شهدای مرصاد تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت همگان را در پیمودن راه شهدای والامقام با بهره گیری از اندیشه بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماییم.

 دفترنمایندگی پایگاه خبری مژده خبر در شهرستان اسلام آباد غرب

  • منبع خبر : مژده خبر