مژده خبر- مديرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه در پیامی فرارسیدن هفته دولت را گرامی داشت.

به گزارش خبرنگار مژده خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه متن کامل پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

« هفته دولت برای تمامی کارگزاران انقلاب اسلامی ایران فرصتی است که در آن عملکرد خود را با شهدای والامقام رجایی و باهنر و سید الشهدای خدمت، آیت الله رئیسی مورد مقایسه قرار دهند و از این رهاورد به رفع کاستی ها و ارتقای روحی و عملی خود بپردازند.

این هفته یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، دولتمردان عمل و اندیشه‌های سبز، شهیدان رجایی و باهنر است که قلب‌شان برای محرومان می‌تپید.
این هفته فرصتی است ارزشمند برای آشنایی و الگوگیری از سیره شهیدان رجایی و باهنر و تجدید عهد و پیمان ارکان مختلف دولت با شهدای گرانقدرمان که برای تحقق آرمان انقلاب اسلامی از جان عزیز خویش مایه گذاشتند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت ایام اربعین حسینی و ماه صفر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به تمامی کارمندان خدوم به ویژه کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تبریک عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال توفیق خدمت هرچه بیشتر برای همه خادمان مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت دارم.

عزیز نوری
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای
استان کرمانشاه