مژده خبر- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اسلام آباد غرب هفته فراجا را گرامی داشت و این روز را به خادمان امنیت کشور تبریک گفت.

 

سرهنگ علی رضا بهادر نیا رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اسلام آباد غرب فرارسیدن هفته فراجا را گرامی داشت و این روز را به خادمان امنیت کشور تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار مژده خبر در شهرستان اسلام آباد غرب در تاریخ ۱۴۰۲/۷/۱۴ در هفته فراجا با رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اسلام آباد غرب گفت و گویی اختصاصی داشتیم که ماحصل این گفت‌وگو را باهم می خوانیم:
خداوند زمین را محلی امن و قرار برای آدمی آفرید و امینت را ازجمله نعمت‌های خود برشمرد و حتی امنیت کامل را هدف حکومت اهل ایمان دانست: «وَ لَیمَکنَنَّ لَهُمْ دِینَهُمُ الَّذِی ارْتَضى‏ لَهُمْ وَ لَیبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْناً یعْبُدُونَنِی لا یشْرِکونَ بِی شَیئاً» (نور۵۵)

از الزامات جامعه‌ای مترقی و رو به تعالی، آرامشِ روح و روان در بین افراد جامعه است و این مهم در سایه امنیت پدیدار شده و رخ می‌نماید؛ امنیتی که در ایران اسلامی ایجاد اختلال در آن همیشه توسط دشمنان و بدخواهان با صرف هزینه‌ها و تلاش‌هایی مذبوحانه وجود داشته و لحظه‌ای از آن دست برنداشته‌اند.

به یُمن حضور و برکت وجود مجموعه‌ای خدوم و فداکار در فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در کنار دیگر ارکان امنیتی و نظامی کشور، نقشه‌های شوم و برنامه‌های گوناگون برای ایجاد آشوب و تنش در ایران اسلامی همواره با شکست مواجه شده و امروز در جای‌جای میهن عزیزمان با رشادت و صلابت سربازان این آب‌وخاک امنیت مردم در سایه اقتدار وجود دارد.

پلیس در فرهنگ برآمده از جمهوری اسلامی ایران، نیرویی است که کارکردی فراتر از وجهه نظامی داشته و حدود وظایف آن در حوزه‌های مختلف مرتبط با مردم باعث شده تا امروز کارکرد اجتماعی آن نیز علاوه بر حوزه‌های نظامی و انتظامی موردتوجه و تأکید قرارگرفته که اثرگذاری آن نیز در اجزای جامعه مشهود است.
گرامی می‌داریم یاد و نام شهدای جاویدان فرماندهی انتظامی ایران اسلامی که با نثار جان خویش در راه اسلام و انقلاب، امنیت پایدار برای مردم را به ارمغان آوردند و با تبریک فرارسیدن هفته انتظامی به‌تمامی ارکان فرماندهی انتظامی کشور، از رشادت‌ها و مجاهدت‌های شجاعانه تمامی بخش‌های این فرماندهی و تمام همکارانم فرماندهی به‌خصوص در مجموعه فرماندهی شهرستان اسلام آباد غرب صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.
از درگاه خداوند متعال تداوم توفیق خدمت و سربازی در لوای جمهوری اسلامی ایران و تحت زعامت فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی برای تمامی سنگربانان امنیت و صلابت کشور عزیزمان را خواستارم.

  • منبع خبر : مژده خبر