فرشته شایگانی قانع/ مژده خبر- مسئول ستاد مطالبه گران مردمی دکتر سعید جلیلی کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمانشاه طی صدور پیامی عید سعید قربان را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار مژده خبر، پیام جعفر جعفری مسئول ستاد مطالبه گران مردمی دکتر سعید جلیلی در استان کرمانشاه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عید قربان، روز ثبوت و اثبات عشق و تسلیم و باشکوه ترین ایثار و زیباترین جلوه تعبد در برابر خالق یکتاست. قربان جلوه گاه رهایی از نفس و عید همه ی پاکی هاست. این روز، روز کمال و تجلی گاه بندگی است.

عید قربان عید سرسپردگی و بندگی و رها شدن از خویش و به خدا پیوستن است؛ آنجا که انسان در عرفات به شناخت می رسد و در مشعر به شعور الهی و در منا، رهایی از تعلقات دنیوی و رسیدن به عشق و قرب الهی را آرزو می کند.

اینجانب فرارسیدن عید سعید قربان، جشن شکوفایی ایمان و یقین را به همه مسلمانان جهان بالاخص مردم مؤمن و متدین استان کرمانشاه تبریک عرض نموده، از پیشگاه با عظمت پروردگار بی همتا، سعادت، سلامتی و رستگاری را برای همگان و اقتدار و سربلندی روزافزون را برای ایران اسلامی در سایه وحدت و همدلی مسألت می نمایم.

جعفر جعفری

فعال رسانه‌ای و مسئول ستاد مطالبه گران مردمی دکتر سعید جلیلی کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمانشاه

  • منبع خبر : مژده خبر