مژده خبر- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از پذیرایی ۶۰۰۰۰ زائر قبر مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان خبر داد.

 

به گزارش مژده خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از پذیرایی از ۶۰ هزار نفر از زائرین مرقد مطهر حاج قاسم سلیمانی در استان کرمان خبر داد و گفت : خدمت به زائران سید شهیدان مقاومت کمتر از خدمت به زائران سید الشهدا علیه السلام نیست .
وی ادامه داد:
اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در راستای اجرای امینانه نیات واقفین خیراندیش و به مناسب سومین سالگرد شهادت مظلومانه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با اعزام ۲۰ نفر از عوامل اجرایی به استان کرمان در قالب موکب بقاع متبرکه و امامزادگان استان کرمانشاه به زائران سردار سلیمانی خدمات رسانی نمودند.
مدیرکل اوقاف وامورخیریه استان کرمانشاه افزود : این اداره‌ کل از محل موقوفات استان کرمانشاه در گلزار شهدای کرمان و به صورت ۲۴ ساعته و بدون وقفه خدمات رسانی خود را آغاز نمود.
حجت الاسلام والمسلمین صالحی افزود : در موکب اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه مستقر در گلزار شهدای کرمان روزانه به بیش از ۱۲۰۰۰ نفر خدمات رسانی شد .
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه خاطر نشان کرد : این موکب در کنار سایر مواکب از ۱۱ دی ماه کار خدمات رسانی خود را آغاز و تا ۱۵ دی ماه و به مدت ۵ روز ادامه داشت .
ایشان خاطر نشان کرد : در این موکب که به صورت شبانه روزی خدمات رسانی می کرد ، با صبحانه ،ناهار و شام و میان وعده شامل : چایی ،شلغم داغ ،نان برنجی و نان خرمایی کرمانشاهی ،شیربرنج و … به زائران خدمات‌رسانی می کردند .

  • منبع خبر : مژده خبر