جعفر جعفری/ مژده خبر-  بعنوان یک رسانه مردمی و مطالبه گر، هفته ای نیست که بابت سگهای ولگرد گله و شکایتی از شهروندان دریافت نکنیم و کم نبوده گزارشات از حمله سگهای وحشی وولگرد به شهروندان از جمله مسکن مهر دولت آباد شهرستان کرمانشاه و.....

کمتر از یکسال پیش در محدوده همین محل، مادری درحال قدم زدن با فرزندخردسالش بود که مورد حمله سگهای وحشی و ولگرد قرار گرفت و فرزند خردسالش شدیدا مجروح شد.

 حامیان حیوانات این مواقع کجا هستند؟

متاسفانه همواره عده ای منفعت طلب هستند که به اسم دفاع از حیوانات مقاصد واهداف خود را پیش میبرند یا با دلسوزیهای بی جهت و بی مورد بدنبال خودنمایی وفالوور جمع کردن هستند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

دراینمورد خاص ماموران با استفاده از شیوه ای قانونی سگها را بیهوش و سپس جمع آوری میکنند که این حامی نما از راه رسیده و…بگمان خویش کار درستی میکند که مانع کار انها میشود، البته برخورد این خانم خیلی سخت نبود اما موارد مشابه داشته ایم که حامی نما مقابل خودرو ایستاده و… بماند.

در نشست خبری با شهردار کرمانشاه این موضوع مطرح شد که ایشان بزرگترین مانع راه حامیان به اصطلاح حیوانات دانستند و بس

حال این رسانه، بسهم خویش از شهرداری بابت جمع آوری سگ‌های ولگرد قبل از اعتراضات حامیان دروغین حیوانات، سپاسگزاراست و انتظار می‌رود این مطالبه گری مردم و رسانه‌های مردمی و دغدغه مند را دوباره پی گیری نمایند.

  • منبع خبر : مژده خبر