مژده خبر- استاندار کرمانشاه در آیین افتتاح نمایشگاه آسمان اقتدار در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه جلوه ای زیبا از توانمندی های دانشمندان جوان کشور است.

 

 

استاندار کرمانشاه گفت: در نمایشگاه «آسمان اقتدار» جلوه زیبایی از تولیدات و توانمندی‌ها و دستاوردهای دانشمندان جوان و مومن این سرزمین به نمایش گذاشته شده و این دستاوردهای عظیم نشان دهنده قدرت کم نظیر دفاعی و بازدارنده کشور در برابر دشمنان خبیث ایران اسلامی است.

محمد طیب صحرایی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه «آسمان اقتدار»(آخرین دستاوردهای هوا و فضای سپاه پاسداران) عنوان کرد: اولین مولفه قدرت در ایران اسلامی ایمان، تعهد، تخصص و توانمندی های عظیم نیروهای مومن و انقلابی کشور است و امروز در نمایشگاه هوا و فضا جلوه زیبایی از تولیدات و توانمندی‌های و دست آوردهای دانشمندان جوان و مومن این سرزمین به نمایش گذاشته شده است.

وی در ادامه با دعوت از دانش آموزان، دانشجویان و فعالان فرهنگی و رسانه ای برای بازدید از نمایشگاه هوا و فضا گفت: تماشای این دستاوردهای بزرگ موجب می شود افراد با امید، انگیزه و افتخار بیشتری برای دفاع از این آب و خاک و رشد و پیشرفت آن تلاش کنند.

مقام عالی دولت در استان عنوان کرد: موشک های نقطه زن و پهپادهای پیشرفته ای که در این نمایشگاه نشان داده شده، یک زنجیره عظیم از دانشمندان و نخبگان برجسته را به عنوان پشتوانه در پی خود دارد و نشان از خودباوری و توانمندی جوانان مومن انقلابی ما در عرصه های مختلف است.

وی یادآور شد: صدها دانشمند با ایمان و انگیزه به صورت شبانه روزی تلاش کرده اند تا این دستاوردهای بزرگ به عنوان نمادهای افتخار تولید شوند.

صحرایی خاطرنشان کرد: آنچه که در پرتو انقلاب اسلامی و مجاهدت های شهدا به دشت آمده، افتخاری بزرگ برای هر ایرانی آزاده است و همه باید تلاش کنیم با حفظ این دست آوردهای ارزشمند، برای پیشرفت و تعالی روزافزون کشور تلاش کنیم.

نمایشگاه “آسمان اقتدار” با هدف نمایش آخرین دستاوردهای هوافضای سپاه پاسداران، با حضور استاندار کرمانشاه، فرماندهان سپاه و جمعی از مسئولان استان در محل نمایشگاه بین المللی کرمانشاه در پارک شاهد افتتاح شد.

این نمایشگاه تا ۲۰ مهر دستاوردهای هوافضای سپاه را در معرض دید عموم قرار خواهد داد.

در این نمایشگاه ۱۲ سامانه پهپادی، چهار سامانه پدافندی و پنج سامانه موشکی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

  • منبع خبر : مژده خبر