مژده خبر- خسرو تمری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرپل ذهاب گفت : تلاش غرب علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانگر جایگاه با عظمت و قدرتمند سپاه در عرصه بین المللی به عنوان یک نیروی نظامی مقتدر است.

خسرو تمری با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران گفت : امروز شاهد عزت و اقتدار ایران اسلامی با الهام از گفتمان و مکتب امام (ره) هستیم و سپاه نیز یکی از برکات این گفتمان بود.
وی افزود : امروز بخش عمده و غالب پیشرفت کشور مرهون تلاش و کوشش و مجاهدت علمی فرزندان ایران زمین در مجموعه قدرتمند سپاه است و این نهاد مقدس بزرگترین خدمات را به ایران اسلامی ارائه داده است و زمینه های رشد و پیشرفت جامعه را فراهم نموده است.
تمری افزود : امروز اگر نظام سلطه دست پاچه و هراسان است به این دلیل است که به به درستی آگاه است از قدرت سپاه و نیروی های نظامی ایران و در تلاش است تا به شکل های مختلف از جایگاه و اقتدار جهانی ایران فرو بکاهند و این هم از سر اجز و ناتوانی غرب است .
سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان سرپل ذهاب افزود : نزاع امروز نزاع بر سر قدرت است و هر کس قدرتمند باشد می تواند تعیین کننده مناسبات باشد و جهان امروز به خوبی از قدرت ایران اسلام آگاه است و در هراس است ، لذا درصدد هستند تا پایه ها و مولفه های قدرت ایران را متزلزل کنند که چنین امری ناممکن است.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان سرپل ذهاب افزود : سپاه مردمی ترین نیروی نظامی جهان است و پشتوانه آن بیش از ۲۰ میلیون بسیجی آگاه و با بصیرت است که با حضور آنها هر اقدامی ممکن می شود و لذا تصور غرب برای ضربه زدن به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، تصوری اشتاه و غلط است.
وی افزود : ملت ایران به وجود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتخار می کنند وما فرزندان ایران از اقتدار و عظمت و عزتی که نیروهای نظامی و انتظامی به ویژه پاسداران این مرز و بوم را برای ما به ارمغان آورده اند کمال تقدیر و تشکر داریم.

  • منبع خبر : مژده خبر