مژده خبر- دکتر جهانبخش زنگنه تبار در این نشست بصیرتی که جمعی از زائرین ایرانی عتبات عالیات حضور داشتند، به تحلیل آخرین وضعیت سیاسی نظامی ناشی از پرواز چند ریز پرنده رژیم صهیونیستی در آسما ن استان اصفهان پرداخت.

جهانبخش زنگنه تبار ضمن اشاره به عملیات موفقیت آمیز “وعده ی صادق” سپاه پاسداران گفت: در این عملیات مشخص شدکه رژیم صهیونیستی و همپیمانانش در منطقه، توان دفاع از این رژیم را ندارند و جمهوری اسلامی به اقتدار پوشالی رژیم کودک کش صهیونیستی در منطقه، پایان داد و در تمام شاخص‌های قابل ارزیابی در عرصه نظامی و دفاعی، مردودی این رژیم به ثبت رسید.
وی گفت:اینکه آمریکا رژیم صهیونیستی را به عدم پاسخگویی توصیه می‌کند، نشان از این است که نه تنها رژیم غاصب، بلکه خود آمریکا هم توان پاسخگویی به این اقدام تلافی جویانه و پاسخ پشیمان کننده جمهوری اسلامی را ندارد، چرا که آمریکا تجربه ضربه خوردن در پایگاه عین الاسد را دارد، از جهتی کشورهای منطقه اعلام کردند که آمریکا حق استفاده از پایگاه‌های خود در این کشورها را برای حمله به جمهوری اسلامی ندارد و اینکه تمام پایگاه‌های آمریکا در منطقه، در تیررس موشک‌های جمهوری اسلامی است، همه این‌ها از علل این توصیه آمریکا به رژیم صهیونیستی بود.
زنگنه تبار گفت: این اقدام صهیونیست‌ها صرفاً مصرف رسانه‌ای و برای پاسخگویی به افکار عمومی صهیونیست‌های داخلی بوده و تمام ریز پرنده‌ها توسط پدافند هوایی کشورمان ساقط شده اند.
وی گفت : این را بدانید، اگر رژیم صهیونیستی قصد ماجراجویی و پاسخگویی به دفاع مشروع ایران اسلامی را داشته باشد، حتماً راهبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی از پاسخ پشیمان کننده وسیلی سخت، به ضربه مهلک و ضربه نهایی تغییر خواهد یافت و نابودی کامل رژیم صهیونیستی را رقم خواهد زد.
زنگنه تباردر پایان گفت:همچنان که نائب امام زمان فرمودند، مطمئن هستیم که به فضل الهی جهان اسلام جشن نابودی رژیم صهیونیستی ، آزادی قدس شریف و خارج شدن این غده ی سرطانی از پیکره جهان اسلام را به زودی برگزار خواهد کرد و رژیم صهیونیستی با این اقدامات، به پایان یافتن عمر کوتاه خود کمک می‌کند و روند نابودی خود را تسریع می‌نماید.

  • منبع خبر : مژده خبر