مژده خبر- معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ضمن اعلام برگزاری اولین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر منطقه غرب کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، نتایج این مسابقات را در هفت رشته ورزشی اعلام کرد.

 

به گزارش خبرنگار مژده خبر؛ دکتر محمدرضا غلامی با اعلام این خبر گفت: در این سری مسابقات که با حضور مدیران و مسئولان تربیت بدنی، کارشناسان و داوران منطقه غرب کشور برگزار شد، قریب به ۱۸۴ ورزشکار پسر دانشگاه های علوم پزشکی کرمانشاه، کردستان، همدان، ایلام و اسد آباد طی دو روز متوالی در هفت رشته ورزشی از جمله فوتسال، والیبال، بسکتبال، شنا، تنیس روی میز، تیراندازی، شنا به رقابت پرداختند.

وی در ادامه افزود: در این دوره از المپیاد دانشجویان پسر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در رشته فوتسال موفق به کسب مقام اول و دانشگاه های علوم پزشکی کردستان و همدان به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند و در رشته والیبال کردستان، ایلام و همدان به ترتیب اول تا سوم شدند و تیم شنای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مقام اول را بدست آورد. همچنین دانشگاه های علوم پزشکی همدان و کردستان حائز مقام دومی و سومی شدند.

دکتر غلامی خاطر نشان کرد: در رشته کشتی ورزشکاران دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه موفق شدند با کسب بالاترین امتیاز در مقام نخست و دانشگاه‌های ایلام و کردستان به ترتیب در مقام های دوم و سوم قرار بگیرند.

این مقام مسئول در ادامه نتایج رشته های انفرادی را که شامل تیراندازی و تنیس روی میز بود را به شرح ذیل اعلام نمود:

تیر اندازی رشته تفنگ بادی

مقام اول با ۴۹۱ امتیاز سعید ما وائیان از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

مقام دوم با ۴۶۱ امتیاز علی صادقی از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

مقام سوم با ۴۵۷ امتیاز برزان امیری از دانشگاه علوم پزشکی کردستان

ورزش تیر اندازی رشته تپانچه

مقام اول با ۴۶۴ امتیاز رضا دهقانی از دانشگاه علوم پزشکی کردستان

مقام دوم با ۴۰۹ امتیاز علی صادقی از دانشگده پرستاری اسد آباد

مقام دوم با ۴۰۹ امتیاز پژمان آزاد از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

تنیس روی میز

مقام اول علی رحیمی از دانشگاه علوم پزشکی همدان

مقام دوم محمد حجتی از دانشگاه علوم پزشکی همدان

مقام سوم مشترک میلاد ترک از دانشگاه علوم پزشکی ایلام

مقام سوم مشترک محمد علی حاتمیان از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پایان از دانشجویان به عنوان سرمایه و آینده سازان کشور یاد کرد و افزود: دعوت به ورزش در بین دانشجویان یک تکلیف اجتماعی است. آینده دانشگاه‌های علوم پزشکی ما این است که دانشجویان ما جسم و روح سالمی داشته باشید و شما ورزشکاران خودتان را سفیر ورزش بدانید و دانشجویان خوابگاهی را به ورزش کردن دعوت کنید چرا که امر به ورزش بهترین امر به معروف هاست.

  • منبع خبر : مژده خبر