یادداشت مژده خبر-  می گویند:پیاده روی اربعین حکومتی است؛ پس فاقد ارزش است! این مطلب را به قلم فعال رسانه‌ای حوزه انقلاب اسلامی و...را در ادامه با هم می خوانیم:

می گویم:
العجب! ثم العجب!
یک_ تا دیروز ادعا می کردید که بعد از انقلاب، دینداری مردم کم شده؛ اما الآن می گویید که اربعین، حکومتی شده! آیا فراموش کرده اید که نظام سیاسی برآمده از انقلاب اسلامی؛ “جمهوری اسلامی” است که از جمله وظایفش در قانون اساسی، فراهم کردن شرایط و زمینه ها برای رشد و هدایت دینی و معنوی مردم و زمینه سازی برای ظهور است؛ شما بخوانید: بهشت بردن زورکی!
دو_ مردمی که در ۴۶ سال پس از انقلاب، انواع و اقسام جنگها، تحریمها، تهدیدها، فشارها و محرومیت های ناشی از آنها را تحمل کرده اند؛ چطور راضی می شوند با امر و حمایت حکومت، ۴ میلیون نفرشان در پیاده روی اربعین در عراق شرکت کنند و بیشتر از آن نیز در پیاده روی اربعین مراکز استانها؟!
سه_ شما که انقلاب! تان(اغتشاشات) را مردمی! می دانید؛ چند صدهزار نفر از این مردم را موفق شده اید که به انقلابتان ملحق کنید؟
چهار_ بله! اربعین حکومتی است اما نه به آن معنا که شما تبلیغ می کنید؛ بلکه مردم، حکومت را از آنِ خود می دانند و برای حفظ آن هر هزینه ای را تقبل می کنند، از جان که بالاتر نداریم؛ پول چه ارزشی دارد؟
شما برای انقلابتان! حاضرید چقدر هزینه کنید؟
پنج_ پس اگر واقعا قائل هستید که جمهوری اسلامی اینقدر قدرتمند است که عقبه مردمی دهها میلیونی دارد، پس لطفا به فکر براندازی آن نباشید، چون؛
عِرض خود می بری و زحمت ما می داری!

  • نویسنده : رضا ربیعی
  • منبع خبر : مژده خبر