گزارش/ مژده خبر- موکب ابناء الزهرا (س) اسلام آباد غرب میزبان استاندار کرمانشاه و فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان اسلام آباد غرب بود.

 

به گزارش خبرنگار مژده خبر در شهرستان اسلام آباد غرب، عصر امروز یکشنبه ۲۸مرداد ماه ۱۴۰۳ محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه از فعالیت موکب‌ ابناء الزهرا (س) در شهرستان اسلام آباد غرب بازدید نمود و از وضعیت خدمات به زائران جویا شد.
محمد طیب صحرایی در حاشیه این بازدید گفت:با اهتمام مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان، شاهد توسعه زیرساختی مسیر‌های منتهی به مرز خسروی و ارتقای شاخص‌هایی چون آب و برق پایدار و پوشش شبکه‌های ارتباطی و اینترنت در منطقه هستیم.
وی در ادامه با بیان اینکه مرز به یک کریدور فرهنگی تبدیل شده است، تصریح کرد:
استقرار مواکب و ارائه خدمات به زائران اربعین توسط اقوام و مذاهب مختلف، جلوه‌ای از همدلی ادیان بوده و بیانگر ارادت مذاهب گوناگون به امام حسین (ع) است.

فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب،به همراه معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری امروز در این بازدید ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های خادمین و نیروهای مردمی حاضر در این موکب نحوه خدمات رسانی به زائرین اربعین را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.

سجاد طهماسبی حراست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب ضمن اشاره به تصمیمات وزارتخانه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در خصوص اهمیت اربعین اباعبدلله الحسین علیه السلام، مبنی بر اجرای برنامه های هنری اعلام کرد در همین راستا در ذیل برنامه های قرارگاه فرهنگی هنری شهید آوینی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب اقدام به برگزاری نمایش هایی با مضمون دفاع مقدس، دفاع از حرم و اربعین حسینی در مواکب شهرستان نموده است.

گزارش از: مسعود باقری

  • منبع خبر : مژده خبر