مژده خبر- فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان اسلام آباد غرب در نشست خبری مطرح کرد: مهم‌ترین و بهترین نسخه برای انتخابات جهاد تبیین است.

 

به گزارش خبرنگار مژده خبر_ یکشنبه، ۱ بهمن ماه سال جاری، نشست خبری با موضوع «انتخابات»، با حضور سرهنگ یوسف وند فرمانده ی سپاه اسلام آباد غرب، در جمع تعدادی از خبرنگاران، در سالن جلسه ی ناحیه ی سپاه برگزار شد.

در ابتدای نشست خبرنگاران، نظرات، پیشنهادات، و سوالات خود را، که دغدغه‌هایی برای برگزاری باشکوه انتخابات، در فضایی سالم داشتند، مطرح کردند.

سرهنگ یوسف وند، ضمن خوش آمد گویی به اصحاب رسانه، و ابراز خرسندی از برگزاری این جلسات، با اشاره به سخنی از رهبر معظم انقلاب، «از رهگذر انتخابات ما به تحول می‌رسیم» اضافه کرد: ما در بحث تحول، باید به یک ایران قوی برسیم. تنها نسخه‌ای که برای ایران تاثیرگذار است، نسخه ی جمهوری اسلامی ایران است.

وی اظهار داشت: «مهمترین و بهترین نسخه برای انتخابات جهاد تبیین است.»
ضعف آگاهی توده ی مردم، بزرگترین مشکل جامعه است. این وسط عده‌ای با شیطنت از این ضعف آگاهی سوء استفاده کرده، و اهداف خود را پیش می‌برند.

وی در پاسخ به روشنگری خبرنگاران افزود: هیچ کاندیدایی حق سوء استفاده از پروژه‌های دولتی را ندارد.

 

سرهنگ یوسف وند با اشاره به تأثیرگذاری رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، در جهت دهی به افکار عمومی عنوان کرد: ما پذیرای نقد دلسوزانه و منصفانه ی اصحاب رسانه، که منجر به تحول مثبت شود، هستیم. اصحاب رسانه باید به اندازه ی وسع و توانایی خود، در مهیا کردن بستر انتخابات، جهت مشارکت حداکثری و انتخابی اصلح سهیم باشند.
سرهنگ یوسف وند ادامه داد: تریبون ائمه ی جمعه صدای انقلاب هستند،
ما پشتیبان صحبت‌های امام جمعه هستیم.

ایشان در خصوص اهمیت تعامل مسئولین با رسانه ها بیان کرد: مسئولی که حاضر به برگزاری جلسه با خبرنگاران و منتقدین دلسوز نباشد، صاحب ذهنی بسته، و قطعاً مانع رشد و پیشرفت شهرستان است.

 

فرمانده ی سپاه اسلام آباد غرب، ادامه داد: به قول حضرت آقا، هدف دشمن این است که انتخابات در ایران انجام نشود، و اگر انجام شود، مردم رغبتی برای شرکت در انتخابات نداشته باشند، و اگر باشکوه برگزار شود خواهند گفت که انتخابات را فرمایشی برگزار کردند.
انشاالله مردم ما، با بصیرت و آگاهی و حضور حداکثری، در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و بار دیگر همچون گذشته توطئه‌های دشمن را ناکام می‌گذارند.

نویسنده:حدیث علی پور سردبیر نمایندگی پایگاه خبری مژده خبر در شهرستان اسلام آباد غرب

  • منبع خبر : مژده خبر