مژده خبر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در جمع نمازگزارانی که با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مسجد جامع حاضر بودند با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) گفت: اختلاف افکنی بین برادران مسلمان از کهنه‌ترین سیاست‌های استعمار است و متاسفانه جنبش‌های ضد اسلامی از تنش‌ها و مشکلات کنونی جهان اسلام بیشترین بهره را برده اند.

به گزارش خبرنگار مژده خبر، آیت الله علما افزود: مهمترین هدف توطئه‌ دشمنان مقابله با بیداری مسلمانان است چرا که اگر حدود ۵۰ کشور مسلمان دنیا که بیشترین منابع خدادادی را در اختیار دارند متحد شوند می‌توانند اقتصاد دنیا را متحول کنند.
خطیب نماز جمعه کرمانشاه در ادامه با تسلیت سالروز شهادت چهارمین شهید محراب آیت الله شهید اشرفی اصفهانی در مسجد جامع کرمانشاه، ۲۵ سال خدمت صادقانه ایشان به مردم استان را نشانه اخلاص و ایمان این شهید دانست.
آیت الله علما در ادامه با اشاره به مناسبت‌های پیش روی این ماه از جمله تشکیل انجمن اولیا و مربیان افزود: ظرفیت‌های انجمن اولیا و مربیان نباید محدود به مسائل مالی شود بلکه باید جایگاهی برای همفکری خانواده و مدرسه و برنامه ریزی تربیتی و آموزشی دانش آموزان باشد.
آیت الله علما هفته تربیت بدنی را هم فرصتی برای حمایت از استعداد‌های جوان ورزشی و کاهش دغدغه‌های آنان دانست

 

  • نویسنده : جعفرجعفری فعال رسانه‌ای
  • منبع خبر : مژده خبر