مطالبات مردم کرمانشاه با جدیت پیگیری و اجرا می شود/نقش مهم معاونت فرهنگی اجتماعی در ارائه خدمات امنیت آفرین پلیس مژده خبر- فرمانده انتظامی استان گفت: یکی از برنامه هایی که با جدیت در کرمانشاه دنبال می شود پیگیری و اجرای مطالبات مردم خواهد بود و در این راستا با همه توان تلاش خواهیم […]

 

مطالبات مردم کرمانشاه با جدیت پیگیری و اجرا می شود/نقش مهم معاونت فرهنگی اجتماعی در ارائه خدمات امنیت آفرین پلیس

مژده خبر- فرمانده انتظامی استان گفت: یکی از برنامه هایی که با جدیت در کرمانشاه دنبال می شود پیگیری و اجرای مطالبات مردم خواهد بود و در این راستا با همه توان تلاش خواهیم کرد تا رضایت آن ها را جلب کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “مهدی حاجیان” در دیدار با معاون و کارکنان معاونت فرهنگی اجتماعی انتظامی کرمانشاه اظهار داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که در دست اجراست افزایش اعتماد عمومی مردم به پلیس و جلب اعتماد آن هاست.

وی تصریح کرد: پیگیری مطالبات و خواسته های به حق مردم از جمله مبارزه با سرقت، شرارت  و دیگر ناهنجاری های اجتماعی می تواند باعث افزایش اعتماد مردم به پلیس و جلب رضایتمندی آن ها شود که حتما با جدیت در دستور کار قرار خواهد گرفت.

سردار حاجیان همچنین ارائه آموزش های همگانی را در کاهش جرائم و آگاه سازی اقشار مختلف مردم بسیار موثر ارزیابی کرد و گفت: معاونت فرهنگی اجتماعی باید ورود جدی تری نسبت به این موضوع داشته باشد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: همچنین انتقال پبام هایی در خصوص مجازات حمل و نگهداری سلاح های گرم و سرد می تواند افرادی را که در این خصوص آگاهی لازم را ندارند متنبه کرده و آن ها را از عواقب این اقدام اشتباه و خطرآفرین باخبر کند.

وی با اشاره به گستردگی کار پلیس و انجام ماموریت های فراوان برای تامین نظم و امنیت جامعه، خاطرنشان کرد: معاونت اجتماعی وظیفه تصویرسازی این اقدامات و انتقال دستاوردهای عملیات های انجام گرفته را دارد تا اقشار مختلف مردم از آن ها مطلع شوند.

سردار حاجیان با تاکید بر اینکه مردم شریف کرمانشاه باید امنیت ایجاد شده را به خوبی احساس کنند، گفت: بیان دستاوردها و انتشار تصاویر و کلیپ های مرتبط با امنیت آفرینی ها می تواند این حس آرامش را به جامعه منتقل کند.

رئیس پلیس کرمانشاه با بیان اینکه معاونت فرهنگی اجتماعی جای افراد متخصص و آشنا به فضای مجازی است، گفت: خوشبختانه هر کدام از نیروهای این مجموعه با سابقه ای که دارند می توانند برنامه های مورد نظر را به خوبی اجرایی و مبلغ خوبی برای تلاش های دیگر همکاران و دستاوردهای انتظامی استان باشند.

وی همچنین خواستار تعامل بیشتر با رسانه ها و خصوصا صداوسیما برای انعکاس خبرها و اقدامات انتظامی شد و گفت: باید از همه امکانات و تجهیزات لازم برای بیان هرچه بهتر دستاوردهای پلیس به جامعه استفاده و در صورت نیاز این امکانات و تجهیزات در اختیار معاونت فرهنگی اجتماعی قرار می گیرد.

سردار حاجیان در پایان از حضور در کرمانشاه و اینکه توفیق خدمتگزاری به مردم این دیار نصیبش شده ابراز خرسندی کرد و گفت: ان شالله تلاش می کنیم با مشارکت خود مردم جامعه ای بسازیم که برای شهروندان امن و برای مجرمان ناامن باشد.

در ابتدای این دیدار سرهنگ “محمدرضا یاری” معاون فرهنگی اجتماعی پلیس کرمانشاه نیز در خصوص فعالیت های این معاونت و اقدامات انجام گرفته مطالبی بیان داشت.

  • منبع خبر : مژده خبر