مژده خبر- مراسم گرامیداشت روز بصیرت و ولایتمداری صبح امروز در حسینیه ثارالله سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار بسیج رسانه، روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار گردید. در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله خامنه ای(دامت برکاته) را شاد ساخت. در این روز هرساله در قالب برگزاری تجمع، مراسم گرامیداشت آن برگزار می‌شود.

امسال نیز مراسم گرامیداشت نهم دی ماه در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با حضور چشم گیر مردم شهید پرور کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین جلیلیان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در سخنانی : حماسه ۹ دی را روز بصیرت مردم ایران اسلامی خواند و گفت : این روز نباید به فراموشی سپرده شود.

وی در ادامه حماسه ۹ دی را لبیک گفتن به ندای رهبر انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: این حضور خودجوش مردمی بود و مردم بصیرت خود را به منصه ظهور نهادند.

جلیلیان در ادامه گفت: مردم بزرگ ایران هر جایی که لازم بود برای دین و ارزش ها و دفاع از ولی فقیه به میدان آمدند.

در ادامه مراسم با قرائت قطعنامه‌ ای، جنایت اسرائیل غاصب و کودک کش را محکوم کردن و با شعار الله اکبر و مرگ بر اسرائیل، توقف جنایت در غزه را خواستار شدند.

کانون بسیج رسانه ناحیه کرمانشاه

  • منبع خبر : مژده خبر