مژده خبر-مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان کرمانشاه معرفی شد در مراسمی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، محسن رشیدی اقدم به عنوان مدیر جدید صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستائیان و عشایر استان معرفی و از خدمات سجاد طاهری مدیر پیشین تجلیل به عمل آمد. به گزارش روابط عمومی اداره […]

مژده خبر-مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان کرمانشاه معرفی شد
در مراسمی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، محسن رشیدی اقدم به عنوان مدیر جدید صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستائیان و عشایر استان معرفی و از خدمات سجاد طاهری مدیر پیشین تجلیل به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه افشین کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری در این مراسم با اشاره به اینکه ارائه امکانات و خدماتی مانند بیمه موجب کندتر شدن مهاجرت روستائیان به شهرها، امنیت روانی و اجتماعی در روستاها می‌شود، گفت: امروزه نقش صندوق بیمه اجتماعی در تثبیت جمعیت روستاها و ادامه فعالیت کشاورزی و عشایری بسیار مهم است.
وی ادامه داد: اجرای پوشش بیمه اجتماعی فراگیر در استان می تواند بسیاری از مشکلات استان در حوزه شاخص های اقتصادی و اجتماعی را برطرف نماید.

 

  • منبع خبر : مژده خبر