مژده خبر-  ورکشاپ یک روزه «من هم یک سپاهی ام» امروز ۳ بهمن ماه در محل تالار شهید آوینی با حضور علی صفدری، مدیرکل، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مژده خبر به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه،علی صفدری: این برنامه با هدف محکومیت اقدامات خصمانه دول غربی در خصوص طرح بحث تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت گرفته و هدف این بوده است که با برپایی نمایشگاه آثار هنری نقاشان و نقاشی زنده آثار، به نوعی از خدمات و جانفشانی های سبزپوشان انقلاب قدر دانی کنیم.

زبان هنر بهترین زبان برای انتقال پیام ها و مفاهیم هست، از این رو هنرمندان استان پای کار آمدند و با هنر خود این پیام را می خواهند به جهان مخابره کنند که «ما هم یک سپاهی هستیم».

بر خلاف چیزی که مخابره می شود خوشبختانه هنرمندان ما نسبت به انقلاب و اتفاقات آن متعهدانه عمل می کنند و این را در چند ماه گذشته با حضور و نقش آفرینی در راه پیمایی ۱۳ آبان، ۹ دی، جشنواره تئاتر فجر و… به اثبات رسانده اند که از این جهت قابل تقدیر هستند.

در این برنامه تعداد ۳۰ نفر از نقاشان مطرح و ممتاز استان به صورت زنده و در سبک های مختلف نسبت به خلق آثار هنری اقدام کردند.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بسیج هنرمندان استان و بنیاد شهید و امور ایثار گران در این برنامه مشارکت داشتند.

▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️