مژده خبر - فرمانده انتظامی استان در پیامی فرا رسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس را به عموم فرهنگیان و دانش آموزان کشور و استان کرمانشاه تبریک گفت و از این ماه به عنوان حیات مجدد شکوفه های علم و دانش یاد کرد.

 

به گزارش مژده خبر به نقل از  پایگاه خبری پلیس، در پیام سردار “مهدی حاجیان” آمده است: مهر، فصل ریزش طبیعت و موعد رویش و حیات مجدد شکوفه های علم و دانش است، در فرهنگ ما فصل بهار آغازی است بر روزگاری نو اما همین مردمان که به عشق ورزیدن به علم و فرهنگ شهره اند و پیشینه علم و ادبشان همواره در گستره تاریخ درخشیده است، مهر را مبداء و طلیعه رویش و زایش دوباره در عرصه علم و ادب و فرهنگ می دانند.

با آغاز سال تحصیلی در اول مهر، همه‌ساله میلیون‏‌ها دانش‏‌آموز به شوق آموختن دانش، روانه مدارس می‏‌شوند و این تکاپو جلوه زیبایی را به جامعه می‏‌بخشد، گویی که خونی تازه به رگ‏‌های کشور تزریق می شود و این چنین، تجسم پرمعنایی از نسل آینده به اذهان خطور می‏‌کند.

دانش آموزان به عنوان سرمایه های آینده کشور در پیشرفت و پیش برد اهداف ایران اسلامی خصوصا ارتقای امنیت و آرامش در جامعه تاثیرگذار هستند که تربیت این افراد بر عهده معلمان دلسوز و توانمند که مشعل های فروزان علم و ادب هستند، قرار داده شده است.

تقارن شروع سال تحصیلی با هفته شکوهمند دفاع مقدس تقارنی نیکوست که فضای مدارس و دانشگاه‌ها را به یاد و خاطره‌ی شهیدان، متبرک ساخته و پاسداری از حرمت خون شهیدان را در سنگر تعلیم و تربیت، یادآور عصاره‌های پاک انقلاب ساخته است.

در بخش پایانی پیام سردار حاجیان آمده است: اینجانب بار دیگر با شادباش فرا رسیدن سال تحصیلی جدید به تمامی فرهنگیان و دانش آموزان عزیز، آمادگی پلیس کرمانشاه را برای امنیت آفرینی مضاعف برای این قشر زحمتکش و آینده سازان فردا را اعلام و آرزو می کنم در سایه سار ولایت، نظام تربیتی و آموزشی کشور بیش از پیش در رسیدن به اهدافش موفق باشد.

سرتیپ دوم دکتر مهدی حاجیان – فرمانده انتظامی استان کرمانشاه

  • منبع خبر : پایگاه خبری پلیس