مژده خبر-مدیر جهادکشاورزی شهرستان کرمانشاه ازقلع وقمع 5 فقره ساخت و سازهای غیرمجاز و اعاده وضع به حال سابق در اراضی ڪشاورزی شهرستان ڪرمانشاه خبر داد.

 به گزارش مژده خبر به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی شهرستان کرمانشاه، مهندس اسماعیل پرویزی فر مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه در این مورداظهار ڪرد: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ ڪاربری اراضی زراعی و باغ ها تعداد ۵ فقره دیوارکشی ـ محوطه سازی ـ فنس کشی ـ پی کنی و ابنیه های غیر مجاز در ۴ مهر ماه ۱۴۰۰ در دهستان سراب نیلوفر ـ روستاهای سرابخشکه و دوستوند در اراضی کشاورزی شهرستان کرمانشاه قلع و قمع شد.

وی با قدردانی از دستگاهایی ڪه در انجام حڪم قلع و قمع همڪاری داشته اند اظهار داشت: با جدیت در راستای پدیده زمین‌خواری و همچنین تغییر ڪاربری اراضی ڪشاورزی و باغات برخورد خواهد شد و این رویه ادامه خواهد داشت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه افزود: مردم عزیز کرمانشاه هرگونه تغییر کاربری در اراضی کشاورزی را می‌توانند از طریق تلفن ۱۳۱ اطلاع دهند تا از سود جویی ‏برخی افراد و تخریب اراضی ارزشمند کشاورزی که ضامن امنیت غذایی جامعه است جلوگیری شود.‏

 

  • منبع خبر : مژده خبر