جعفر جعفری/ مژده خبر- مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه به مناسبت سالروز تصویب قانون اساسی و روز بسیج حقوق دانان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه گفت: قانون اساسی مترقی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که با رای بیش از ۹۸ درصدی ملت انقلابی ایران اسلامی به تصویب رسید ، یک قانون جامع و در عین حال راهگشا در همه امور کشور است.

 

به گزارش خبرنگار مژده خبر، رسول بهرامی پور اصول مربوط به حقوق ملت و مبارزه با فساد را از اصول درخشان قانون اساسی دانست و افزود: این قانون فارغ از نژاد، مذهب، جنسیت، قومیت ، زبان و … حقوق همگان را محترم شمرده است.
بهرامی پور با ارایه گزارشی از عملکرد سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه گفت: ارایه خدمات مشاوره حقوقی و معاضدت های رایگان ، کمک به آزادی زندانیان معسر، تهیه و توزیع بسته های معیشتی، راه اندازی شوراهای صلح و سازش در شهرستانها، برگزاری اجلاسیه شهدای حقوق دان غرب کشور، همایش های تخصصی حقوقی و قضایی و اجرای طرح حقوق یاران را از مهمترین برنامه های اجرا شده سال جاری دانست.
مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: در وقایع اخیر بار دیگر دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی طعم شکست خفت بار را از ملت انقلابی ایران اسلامی چشیدند و بار دیگر وحدت و انسجام ملی در حمایت از آرمان های انقلاب اسلامی و ولایت به نمایش گذاشته شد و قدرت نرم نظام و انقلاب اسلامی تقویت شد. بهرامی پور در ادامه اظهار داشت: تمام دنیا اگر چه در رسانه‌های خود به آن نپرداختند و لیکن در باطن حضور مومنانه توام با روحیه انقلابی و آرمان خواهی ملت را در صحنه های مختلف دفاع از حقوق نظام و انقلاب اسلامی این روزها مکرراً دیدند و این اقدامات انقلابی تکلیف را بر مسولین ما سخت خواهد کرد.
مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه در خاتمه افزود: امروز مسولان ما باید بدانند که برای هر کرسی مدیریتی به عنوان سنگر خدمتگزاری به مردم خون هایی داده شده و کسانی که نمی توانند از حریم این کرسی ها در راه اهداف والای انقلاب اسلامی ، شهدای والامقام و عمل به توصیه‌های امامین انقلاب اسلامی در خدمتگزاری بی منت و جهادی به مردم دفاع و پاسداری کنند، این کرسی ها را باید به اهلش بسپارند.

  • منبع خبر : مژده خبر