مژده خبر- غروب امروز چهارشنبه ۱۸بهمن ماه سال جاری فضل اله رنجبر به دعوت اهالی شریف شهرک حاشیه نشین کرناچی کرمانشاه پاسخ گفت و به دیدار اهالی این شهرک رفت.

بنابراین گزارش، وی در ابتدای از ابرا محبت و لطف مردم این دیار نسبت به خود تشکر کرد و آنان را مظهر وحدت، همدلی دانست و اظهار کرد: آنچه در دوران ۳۵ ساله خدمتی خود تجربه کردم مردمان کرمانشاه را مهربان، نجیب، با سخاوت، متدین دیدم که علیرغم مشکلات اقتصادی و… خواهان امنیت در کشورند و از ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق جانانه پاسداری کرده و می کنند.
رنجبر ادامه داد: انتخابات متعلق به شما مردم شریف است، اگر در این انتخابات تکلیف مان درست باشد قطعاً برای رهایی از مشکلات گام برداشته و برمی داریم چرا که در قرآن به صراحت براین تأکید شده: ا هیچ سرنوشتی تغییر نمی کند مگر اینکه خود قوم و مردم خود خواهان تغییر در سرنوشت و وضع موجود خود باشند.
ویا مقام معظم رهبری مدظله العالی بهترین راه حل برای رهایی از مشکلات را صندوق رأی و مشارکت بالا در انتخابات دانسته است.
فضل اله رنجبر افزود: دنیای پیشرفته، امنیت پیشرفته، اقتصاد پیشرفته ، تنها از مسیر مشارکت حداکثری مردم آن جامعه حاصل شده و می شود و مردم تعیین کننده سرنوشت خود از راه انتخابات هستند و این به نفع ملت و کشور است.لذا اهمیت انتخابات، تعیین افراد صالح بستری است برای تغییرات بهتر.
فضل اله رنجبر گفت: مردم نجیب این شهرک نیک به خاطر دارندکه در زمان سیل در کنارشان بودم هیچ وقت در سختی های این چنینی رهایشان نکردم.
وی تصریح کرد: نماینده باید پیگیر مطالبات مردم، مشکلات مردم و توسعه جامعه باشد نه اینکه فقط گروه خاصی، و منافع اطرافیان خود و دولتمردان را در نظر بگیرد.چراکه قدرتش و مسئولیتش را از مردم گرفته پس نباید آنان را فراموش کند.
نماینده قدرتش فراتر از فرماندار و بخشدار و….است و باید برای رفع مشکلات مردم تسهیل گری را سهل تر و بستر های سرمایه گذاری و ورود سرمایه کلان را فراهم آورد چرا که بااین وضعیت موجود نه شغلی ایجاد می شود و رونق اقتصادی، گردشگری و…صورت می‌گیرد. و نه مردم کرمانشاه از نعمت و فرصت های ۳۷۱کیلومتر مرز با عراق منتفع می شوند و فرصت سوزی ها تداوم می یابد.

رنجبر در پایان گفت: اگر شما مردم عزیز بنده را با مطالعه عملکردم، صادق و مردمی و صالح تشخیص دادید با شما عهد می بندم برآنچه گفته و می گویم که وفای به عهد داشته باشم و از همفکری شما عزیزان و نخبگان کرمانشاه برای گره گشایی ها استفاده کنم. ان شاء الله هرکدام از شما یک ستاد باشید و حماسه ای بی نظیر برای انتخاب خادم خود در مجلس شورای اسلامی بیافرینید.و در پایان امیدوارم هرچه اتفاق خوب است در این انتخابات برای مردم پیش آید.

  • نویسنده : جعفر جعفری و بهمن سلطانیان
  • منبع خبر : مژده خبر