مژده خبر- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب در تداوم سلسله نشست‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی در دیدار با رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای این شهرستان بر ضرورت ایجاد فضایی شاد در دانشگاه و مدرسه تأکید کرد.

 

به گزارش خبرنگار مژده خبر، در سومین روز از دیدارهای هماهنگی، در برگزاری کارگاه های پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی، مهدی بساطی رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی، در نشستی که با کیومرث سبزواری، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای مرکز اسلام آباد غرب، و جمعی از کارکنان اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار شد، بر ایجاد فضایی شاد، در محیط دانشگاه و مدرسه، برای دانشجویان و دانش آموزان، تأکید کرد.

سبزواری، با اشاره به ظرفیت ها و امکانات دانشگاه فنی و حرفه ای این شهرستان، از طرح برگزاری کارگاه های آموزشی، با موضوع اعتیاد، برای دانشجویان استقبال و حمایت کرد.

شایان ذکر است که تفاهم نامه ای، به منظور تعامل بین اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی، و دانشگاه فنی و حرفه ای این شهرستان، تنظیم شد.

در ادامه روناک رستمی، کارشناس کتاب، و متصدی امور رسانه ای اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی، با تأکید بر ترویج فرهنگ کتابخوانی، در بین دانشجویان، برای برگزاری نمایشگاه کتاب، در دانشگاه فنی و حرفه ای این شهرستان، اعلام آمادگی کرد.

در پایان، کیومرث سبزواری، بر تأثیر گذاری رسانه ها، بر ترویج و رشد فرهنگ شهرستان اشاره کرد و افزود: ما دست یاری به سمت رسانه ها دراز کرده ایم، و انشاالله تأثیر مثبت تعامل با اصحاب رسانه را در آینده خواهیم. دید.

نویسنده: حدیث علی پور سردبیر نمایندگی مژده خبر در شهرستان اسلام آباد غرب

  • منبع خبر : مژده خبر